Projekt baby,-uden en far

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.696 visninger
24 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
18. september 2010

Anonym trådstarter

Min veninde har fortalt at hun prøver at blive gravid med den mand hun har været sammen med i 5 år. Han tror hun er på p piller,men gues what. Det er hun ikke. Nu er det sådan at jeg ikke kender den kommende far,-men et eller andet sted har jeg bare lyst til at anonymt sende en mail til ham hvor jeg skriver han skal passe på. Han vil IKKE have børn,-hvilket veninden er klar over som er årsagen til at hun tyr til dem her handling!

Hvad ville i gøre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2010

Ann.

Klappe hende en på hovedet og sige "hvad fanden har du gang i???????" ...

Ej okay, den er svær - men at hun skal til at "ødelægge" hans liv, det er bare for meget!

Ville først prøve at snakke hende til fornuft, virker det ikke, jamen så ser jeg ingen anden udvej end at gå til ham.

Anmeld

18. september 2010

Swerg

Jeg er enig ..

jeg ville tage en lang snak med hende først om dette og hvis ikke hun bliver klogere på den måde, så gå til fyren.. Det havde jeg helt sikkert gjort ..

Stakkels fyr

Anmeld

18. september 2010

JulieE

Jeg ville nok snakke med hende om det... og så iøvrigt blande mig langt uden om. Jeg ville på ingen måde gå til fyren... det til kommer ikke mig!

At det ikke er det rigtige hun gør er vi helt enige om, men derfra ogs så til at gå til fyren er der langt. På det er jo på en eller andet måde, at misbruge den tillid hun har vist dig ved at fortælle dig det.

Anmeld

18. september 2010

Mutti2B

Hvad fanden bilder hun sig ind?????? Jeg bliver simpelthen så rasende når jeg hører, at der er kvinder, der kan finde på at snyde mænd på den måde! Og hvad regner hun med der sker, hvis hun bliver gravid?? At han lige pludselig synes det er en go ide og vil lege familie?

Jeg synes at du skal ta en seriøs snak med din veninde og fortælle hende, at hvis hun ikke kan se at det er forkert det hun har gang i, ja, så kan du ikke se anden udvej end at kontakte ham og fortælle ham hvad der foregår. Jeg kan selvfølgelig godt se at det ikke er dit problem og at man skal passe på at man ikke blander sig, men jeg ville simpelthen ikke kunne lade være. Det er jo for h... et barn det drejer sig om.

Hold os endelig opdateret

Anmeld

18. september 2010

myprincess

Jeg synes så ikke hun ødelægger hans liv på nogle måde ved at blive gravid men nej synes heller ikke den måde hun gør det på er ok. Jeg ville dog ikke kontakte manden.

Anmeld

18. september 2010

Con

myprincess skriver:

Jeg synes så ikke hun ødelægger hans liv på nogle måde ved at blive gravid men nej synes heller ikke den måde hun gør det på er ok. Jeg ville dog ikke kontakte manden.

Er du ikke sød at uddybe dette?

Lige umiddelbart er jeg rystet over både denne problematik og så den holdning, jeg læser i dit indlæg, men hvis du uddyber, så kan det være, at jeg har misforstået dig.

Jeg ville klart gøre noget ved det - konfrontere veninden og give hende en chance for at snakke problematikken igennem med kæresten, og så måtte de finde ud af, hvor de hver især var på vej hen i livet - alternativt måtte jeg selv fortælle ham om hendes mission. 

Anmeld

18. september 2010

myprincess

Con skriver:

Er du ikke sød at uddybe dette?

Lige umiddelbart er jeg rystet over både denne problematik og så den holdning, jeg læser i dit indlæg, men hvis du uddyber, så kan det være, at jeg har misforstået dig.

Jeg ville klart gøre noget ved det - konfrontere veninden og give hende en chance for at snakke problematikken igennem med kæresten, og så måtte de finde ud af, hvor de hver især var på vej hen i livet - alternativt måtte jeg selv fortælle ham om hendes mission. 

Fordi jeg kan ikke se hvordan et barn kan ødelægge nogens liv, så enkelt er det. Jeg synes dog stadig at det er forkert det hun gør.

Anmeld

18. september 2010

Mutti2B

myprincess skriver:

Fordi jeg kan ikke se hvordan et barn kan ødelægge nogens liv, så enkelt er det. Jeg synes dog stadig at det er forkert det hun gør.

Hvis du spørger ham er jeg sikker på at han er af en hel anden mening. Når manden har sagt at han IKKE ønsker børn, så er er det da at ødelægge hans fremtid. Ja, børn er dejlige.... når de er ønskede!

Anmeld

18. september 2010

myprincess

Jeg er så stadig ikke enig - min far ville heller ikke havde mig - skal jeg så gå i den tro at jeg har ødelagt hans liv og fremtid ? Det kan man da ikke byde nogle børn at føle.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.