Projekt baby,-uden en far

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. september 2010

Mutti2B

myprincess skriver:

Jeg er så stadig ikke enig - min far ville heller ikke havde mig - skal jeg så gå i den tro at jeg har ødelagt hans liv og fremtid ? Det kan man da ikke byde nogle børn at føle.

Det er jeg ked af at høre. Men jeg er desværre ikke enig med dig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2010

myprincess

Mutti2B skriver:

Det er jeg ked af at høre. Men jeg er desværre ikke enig med dig.

Nej sådan er vi jo alle forskellige

Anmeld

18. september 2010

Mutti2B

myprincess skriver:

Nej sådan er vi jo alle forskellige

nemmerli'

Anmeld

18. september 2010

Anonym trådstarter

Jeg havde ellers troet at flertallet ville gå efter at opfordre mig til at kontakte faren så han fik en chance til at vælge. Jeg er overrasket. Kontakter ham ikke,men er spændt på hans reaktion i fremtiden når dagen kommer hvor hun fortæller hun er over de 12 uger henne. Han bliver rasene

Anmeld

18. september 2010

Mutti2B

Anonym skriver:

Jeg havde ellers troet at flertallet ville gå efter at opfordre mig til at kontakte faren så han fik en chance til at vælge. Jeg er overrasket. Kontakter ham ikke,men er spændt på hans reaktion i fremtiden når dagen kommer hvor hun fortæller hun er over de 12 uger henne. Han bliver rasene

Forstår ikke lige? Flertallet mener da at du skal fortælle ham det

Anmeld

18. september 2010

Sakris

Ej noget svineri

Jeg havde en veninde på et tidspunkt, hvis storebror var udsat for det samme. Han ville heller ikke have børn, og hun snød derfor på samme måde. Deres forhold holdt ikke særlig længe efter drengen var født. Hun valgte at tage hele forældremyndigheden og bare lade ham betale uden mere samkvem med barnet end lovgivningen sagde. Han kom jo til at elske barnet, fordi det var hans, men hendes argument for at have ham for sig selv, var jo at han jo alligevel ikke ville have børn.... Det er ikke nogle jeg kender mere, så aner ikke hvordan det er endt! Sådan noget giver mig sgu kvalme!

Jeg ved ikke hvad jeg havde gjort i din situation. Er du den eneste hun har fortalt det til? Eller er det noget hun siger til flere omkring sig? For du skal jo nødigt "afsløre" dig selv!

Anmeld

18. september 2010

Anonym trådstarter

Jeg sover måske!

Hun har fortalt det til 4 ialt. Bare et ano brev hvor der står kort hvad hun vil. Og som bekræftigelse på sikkerheden på mine ord,-vil jeg notere de datoere for hendes æl hvor hun allerede nu har planlagt at være sammen med ham. Ergo ved han at hvis hun søger ham på de datoer,-så talte den anonyme sandt

Anmeld

18. september 2010

Mutti2B

Anonym skriver:

Jeg sover måske!

Hun har fortalt det til 4 ialt. Bare et ano brev hvor der står kort hvad hun vil. Og som bekræftigelse på sikkerheden på mine ord,-vil jeg notere de datoere for hendes æl hvor hun allerede nu har planlagt at være sammen med ham. Ergo ved han at hvis hun søger ham på de datoer,-så talte den anonyme sandt

Hi hi, det jo weekend

Jeg ved ikke lige hvordan den skal grejes, men hvad med bare at fortælle ham hvad hun er ude på og så er det jo bare op til ham at insistere¨på at bruge kondom.

Det må være så frustrerende for dig at være vidne til, puha

Anmeld

22. september 2010

Plysbjørnen

Mutti2B skriver:

Hvis du spørger ham er jeg sikker på at han er af en hel anden mening. Når manden har sagt at han IKKE ønsker børn, så er er det da at ødelægge hans fremtid. Ja, børn er dejlige.... når de er ønskede!

Det vil sige at den kvinde der bliver gravid ved et uheld. og bagefter nægter en abort, hun ødelægger jo også mandens liv...

problematikken er den samme, når man ser bort fra det faktum at det ene er bevidst og det andet ubevidst...

Anmeld

22. september 2010

karina1980

jeg havde fortalt ham det.

men jeg har også en mand som netop blev taget ved næsen af en dum ........ og idag har en søn, som han rent faktisk ikke ønskede.

da knægten var 3 kom han kun hos os fordi jeg forlangte de skulle have et forhold, men idag 8 år senere ser han ham ikke længere og det ikke fordi jeg ikke har forsøgt, men hadet til hende overskygger altså bare den kærlighed der burde være til barnet.

inderst inde ved jeg han elsker ham, men det langt fra nok til at han gider gøre en masse for ham,

og det har bestemt noget at gøre med at han føler sig ført bag lyset og jeg må ærligt indrømme at ingen børn burde have en far der ikke ønsker dem og de kvinder som føre deres mænd bag lyset, er nogle egoistiske kællinger for at sige det rent ud

så enten tal med hende eller fortæl ham det, det ville være så trist for barnet, hvis han fravælger det fordi hun er egoistisk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.