Kejsersnit

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.937 visninger
21 svar
0 synes godt om
18. september 2010

mth1987

Hej
nu er det ikke så relevant lige nu men ville alligevel gerne høre jer der har fået kejsersnit. Har i fortrudt?
Jeg har efter tre mdr stadig fødsel gener. Det har været en ret hård omgang og gider snart ikk mere. Så næste gang overvejer stærkt at få kejsersnit. Kun hvis man ikk kommer i fuld narkose altså.
Så jeg ville bare høre jeres mening om det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2010

charlottekri

jeg har ikke fortrudt det et sekund  men jeg tror så til gengæld at jeg har været en af de rigtig heldige..

jeg havde da smerter i såret efter kejsersnittet, men mærkede ikke de efterveer, som mange mærker selvom de har fået ks.

jeg var superglad for al det overskud efter ks så jeg rigtig kunne nyde det lille nye væsen i min verden  jeg havde jo ikke lagt med veer i 10-20 timer inden selve fødslen, og da jeg havde fået lagt blokade, så mærkede jeg ikke smerter inden ca. kl 18 - 19 ca. (fødte 9.49), så havde bare alverdens overskud  

og med hensyn til amningen, så forløb den ganske glimrende (mange siger at når barnet bliver født ved kejsersnit, så har de ikke den samme sutterefleks) min datter suttede perfekt ca. 10 min efter hun var blevet lagt til og gjorde det indtil hun var ca. 10 mdr

men der er mange, der har døjet rigtig meget med deres ar og har haft store smerter, så du skal huske på at det er en succes historie, jeg lige har fortalt

Anmeld

18. september 2010

SussieThyssen

Også jeg har kun positivt at sige om mit kejsersnit med den sidste.
Minimum af gener, og var omkringfarende dagen efter og allerede oppe i bad samme eftermiddag.
Stoppede selv morfinen efter 2 skud, og klarede småsmerterne ved almindeligt smertestillende.
selvfølgelig var jeg da øm og lidt mørbanket i maven, men ikke mere end efter en almindelig fødsel, og generne generelt var 100 gange mindre end efter en fødsel.
Jeg fik fuld narkose og var glad for at jeg fik det.
Efter 4 timer var jeg oppe i overfladen igen og parat til at tage imod min bebse.
Ingen sutteproblemer what so ever, han sugede nærmest rygmarven ud af mig fra samme sekund han blev lagt til LOL

Kærligst
Sussie

Anmeld

18. september 2010

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

Har heller aldrig fortrudt,og har ingen problemer haft overhovedet!

Anmeld

18. september 2010

Svei

Nej, da...aldrig....det er den bedste måde at bringe mine børn til verden, jeg vil aldrig føde selv, kan ikke se der er noget at fortryde..

Eneste gener for mig var en meget grim mavedelle, men den har jeg heldigvis fået fjernet...

Anmeld

18. september 2010

Mor Til Julie<3

Jeq har heller aldriq fortrudt det ... Oq har heller aldriq haft noqn problemer me det ...
Men jeq var nød til det da min datter ikk kunne komme ordenliqt ned i mit bækken da det så enliq viser siq a mit bækken er for lille ...

Anmeld

18. september 2010

LISBETH:-)

Kort og godt NEJ

Anmeld

27. september 2010

Liljesilas

Min fødsel tog 30 timer og jeg enste ud i kejsersnit! Jeg vil aldrig gennemgå veer og hvad der ellers hører til en almindelig fødsel igen. Jeg var lettet ogt glad for mit kejsersnit, og jeg valgte det selv efter 30 timer. Jeg vil gerne have et til barn engang, og det skal helt sikkert være med kejsersnit! Det gjorde kun ondt i 14 dage efter ca. og det er så flot. Man kan faktsik næsten ikke se aret.. Kan kun anbefale det... Men jeg havde jo en god oplevelse, hører andre har dårlige oplevelser

Anmeld

22. oktober 2010

Moar2011

mayapigen skriver:

Min fødsel tog 30 timer og jeg enste ud i kejsersnit! Jeg vil aldrig gennemgå veer og hvad der ellers hører til en almindelig fødsel igen. Jeg var lettet ogt glad for mit kejsersnit, og jeg valgte det selv efter 30 timer. Jeg vil gerne have et til barn engang, og det skal helt sikkert være med kejsersnit! Det gjorde kun ondt i 14 dage efter ca. og det er så flot. Man kan faktsik næsten ikke se aret.. Kan kun anbefale det... Men jeg havde jo en god oplevelse, hører andre har dårlige oplevelser

- kan man godt selv vælge et kejsersnit?

Anmeld

22. oktober 2010

twinboys

Nej det har jeg heller ikke... Havde jeg født normalt så havde jeg ikke haft mine drenge idag og jeg ville også have siddet på sky og kigget ned...

Majbritt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.