hvor mange timer har i på arb!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juli 2008

Tut

Jeg arbejder fra 7:30 til 15:00, det er 35 timer om ugen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2008

Hyner

Jeg arbejder således... Man-torsdag 7-15.15 og Fredag 7-13.55

Men da jeg arbejdede aften afleverede jeg og Kennet fik en fast aftale med hans firma om at han stoppede kl 16 så han kunne nå at hente Emma kl 16.30..... Mon ikke Herren i huset ikke også kunne få en fast deal på noget ligende???

Krams Henriette

Anmeld

23. juli 2008

Muffinmus

Tja, faktisk et sted mellem 37 og 45 timer på en uge..alt efter hvad jeg skal lave:)

Anmeld

23. juli 2008

ivfmarie

34 yimer om ugen... fordelt på lidt forskellige tidspunkter, men den længste dag bliver 7.30 - 15.30, og det er kun hver 3. uge. Desuden har jeg to minutter til dp (som har åbent fra 7 - 16.30)..

Så jeg har masser af tid til at hente og bringe - men så har jeg ingen penge at gøre med...

Anmeld

23. juli 2008

Helle30

Nogle uger har jeg 30 timer, og andre uger har jeg op mod 50. Det kommer an på antallet af møder, - om jeg har skole-hjem samtaler, forældremøder, møder ud af huset, skolefester, udflugter mv. Min egen forberedelse mht. undervisning har jeg altid ordnet herhjemme, fordi vi overhovedet ikke har faciliteter til det på skolen. Det kommer jeg så nok til at lave om på nu, så det også er klaret, når jeg kører hjem. Kan nemlig godt regne ud, hvor meget jeg vil få lavet, når først jeg har hentet Sofie. Vores dp lukker kl. 16.15, så Niels kan liiige nå det, hvis han kører så snart, han har fri. - Og det bliver han s'gu nød til, hvis jeg skal være på skolen til ud på aftenen. - Helle, som håber I finder en løsning Kalaha

Anmeld

23. juli 2008

ka li ja

jamen tak skal i ha for svar piwer...
måske skulle man finde en skole pige der gider.. for er sgu helt sikker på der ikke er nogle frisør mestre der går med til de tider der passer mig!! og så ender jeg med at rådne op på en eller anden fabrik!!! puha8(

Anmeld

23. juli 2008

bette

her passer det fint.. jeg møder 06:40 og har fri kl. 15:D
så skal jeg lige en halv time med toget..og så er jeg home.. så cykler jeg ud og henter mikkel når jeg har spist lidt mad..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.