hvor mange timer har i på arb!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

643 visninger
16 svar
0 synes godt om
23. juli 2008

ka li ja

jeg skal jo desværre snart starte! kunne godt lige vente et år mere....

nå men sidder og laver tids plan.. og min plan så længe morten er ledig, er 39 timer.. men når han starter, så kan jeg max få presset 34 timer ind om ugen. og 29 hver anden uge(hvis jeg skal ha min fri lørdag)
det er jo ikke mange. det er ok med mig, men ved ikke hvad vores forbrug siger til det;)
har i andre fuld tid? og kan i godt få det til at passe sammen med at hente de små!????

arthur skal hentes senest kl 16, og jeg har min. en halv times kørsel fra arb.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2008

Plysbjørnen

Ja jeg arbejder fuld tid, dvs 37 timer i ugen... Før sommer ferien var det Kai der afleverede, og han kunne sagtens nå det på trods af 37 timer, og det bliver heller ikke noget problem efter sommerferien... en normal dagplejer har åben 45 timer mener jeg det, så du burde kunne nå det, men okay, det kommer jo an på hvor lang transport du har...

Betina

Anmeld

23. juli 2008

ka li ja

ja og jeg møder som frisør først kl 9.. så er det svært at få de 45 timer til at passe....

Anmeld

23. juli 2008

Kaufie

Hos os har det indtil videre fungeret sådan, at jeg har afleveret William i dp på vej på arbejde. Jeg møder kl 8, men tager toget 7.32. Jeg har så fri kl 16, og er i Nr.sundby 16.25. Vores dp lukker kl 16, men jeg har jo så heldigvis haft en mand, der pt går på skole, så han har kunnet hente William kl 14 hver dag. LUKSUS.... I know.

Fra 1/9 har vi fået ny dp, der har åbent til 16.35, hvilket betyder, at jeg liiiige kan nå at hente inden for tidsgrænsen (hvis ellers jeg lige kommer i lidt bedre form til at klare bakke op og op og op på 10 min) Men ellers satser vi på, at min mand stadig kan nå at hente - han skal jo i lære, så vi håber på han finder et sted, hvor han får fri kl 16.

Sidste mulighed for mig er at bruge min resterende barsel (2½ md) på at tage en time eller to tidligere fri hver dag.

Hvad med manden - hvornår får sådan nogen bygningsingeniører fri?

Mette, der skal i gang med arbejdet...

Anmeld

23. juli 2008

Plysbjørnen

ka li ja skriver:

ja og jeg møder som frisør først kl 9.. så er det svært at få de 45 timer til at passe....

Ja okay den havde jeg jo så ikke lige luret... men kan morten så ikke hente ham, bare en mulighed??? men kan godt se at det kan blive lidt svært...

Anmeld

23. juli 2008

Lise

Min arbejdstid hedder 37½ timer om ugen i første halvår og 36½ time i andet halvår. Normal mødetid er 8:30 til 16:30, men vi flexer som vi har lyst til, og hvis det passer mig bedst at arbejde om natten, så kan jeg gøre det (når jeg bliver lidt mere selvstændig).. Herudover kan man vist få al det overarbejde man har lyst til, og i perioder (jan+feb) er det vist slet ikke til at undgå. Desuden har jeg jo et studie der skal klares (fra sep) ved siden af og dertil hørende eksamener. Men så er det godt at Christian normalt tager hjemmefra 8-8:30 og kommer hjem igen ca kl 15, så han kan passe barn.

Vuggestuen har åbent 7-17 alle dage, så det ER muligt for mig både at hente og bringe samme dag, hvis Christian er til møde i Jylland, hvilket han nogle gange er...

Kh. Lise - som er hjemme med barn syg idag - og Simon, som konstant har jordens grønneste snot hængende som ellevetaller på overlæben +o(

Anmeld

23. juli 2008

Siber

jeg arb 37 timer, og vi kan få det til at hænge sammen fordi. Jeg har 15 min til arb på cykel. og Andreas har flex, så hvis jeg møder kl. 06 så aflevere andreas, og hvis jeg har fri kl. 17 så henter andreas! Vi er også alle i samme inst., så det er ret nemt at aflevere, også er jeg jo på job :P

jeg vil gerne ned i tid!
Vi har også en ung pige der henter engang i mellem!

Knus Siber

Anmeld

23. juli 2008

ka li ja

ååhhh jeg frygter for det!!! kan hører de fleste kan flexe eller få det til at hænge sammen med at manden har tidlig fri!! vi kan bestemt ikke regne med morten er hjemme før kl 18 hver dag.. derfor syntes jeg det er lidt uoverskueligt.... især med mine lorte tider!!!

frygter også lidt at skulle spørge chefen om jeg må få fri kl 15.15 senest, hver dag!!! hun fyrer mig...:P

Anmeld

23. juli 2008

Marco2

Ja, jeg er jo priviligeret. Når man er boss i eget firma, bestemmer man jo lidt selv ;) Så skal man bare være god til at uddelegere, følge op og prioritere :)

Jeg ved ikke hvor mange timer jeg kommer op på om ugen, men det bliver ihvertfald betydeligt mindre end det antal jeg havde inden barsel...

Vi har valgt 35-timers modul til Emily så det betyder at hun kun må være 7 timer om dagen i inst. Så jeg kommer vel til at møde ca. kl. 9 og gå et sted ml. 14-14.30... Og hvis der så er meget arbejde tager jeg det med hjem og laver det om aftenen når Emily er kommet i seng.

Luksus, I know.

AG

Anmeld

23. juli 2008

Kaufie

ka li ja skriver:

ååhhh jeg frygter for det!!! kan hører de fleste kan flexe eller få det til at hænge sammen med at manden har tidlig fri!! vi kan bestemt ikke regne med morten er hjemme før kl 18 hver dag.. derfor syntes jeg det er lidt uoverskueligt.... især med mine lorte tider!!!

frygter også lidt at skulle spørge chefen om jeg må få fri kl 15.15 senest, hver dag!!! hun fyrer mig...:P

Ja, den er bestemt ikke nem at kringle med hverken dp eller vs.... Men hvad med at få en ung pige til at hente og lege med Arthur til I kommer hjem - måske kunne hun endda forberede aftensmaden til jer? De hænger nok ikke på træerne - teenager-piger, der hellere vil tilbringe eftermiddagen sammen med en 1 -årig end med sine veninder - men de må da stadig findes?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.