Jeg er sgu depri idag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. september 2010

Becks

Miamaja skriver:

Jeg er sikker paa du nok skal faa en lille baby. Jeg har det paa fornemmelsen! Der er nok bare ved det, at det adrig kommer naar man forventer det

Du er jo en KON pige med flotte blaa ojne Tit er det slet ikke udseendet der gor om man har kaereste eller ej. Jeg kender en masse mindre konne og overvaegtige piger, som havde ikke spor svaert ved at faa kaerester men havde en HEL haer!

10000 tak 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2010

Becks

sus73 skriver:

Kære du. Jeg tænker, at dine reaktioner er en del af processen, tro mig jeg har også dage hvor jeg er overbevist om at jeg aldrig opnår at få et barn, at det er for sent og fordi "mit system" er i virkelig ubalance frygter jeg bare at det ikke lykkes på nogen måde. Men vi må tro på det. Forestille os et liv med en baby, gåture med barnevogn, store nysgerrige babyøjne osv osv. Jeg tror på at positive tanker omkring det hele og det at man forestiller sig at miraklet allerede er sket, vil  sætte sig som positive spor rundt om os og dermed hjælpe det til at ske IRL. Så luk øjnene og se så din skønne baby foran dig

KRAM.

Du har jo ret 

Sidder hver dag og drømmer om min lille baby, jeg nok skal få en dag 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.