Jeg er sgu depri idag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.988 visninger
21 svar
0 synes godt om
17. september 2010

Becks

Synes jeg 

Forventer ikke svar, har bare brug for at få skrevet ned 

Har en eller anden dum tanke og idé om, at det aldrig vil lykkedes for mig, at blive mor!

Føler mig som den største fiasko, for JEG ikke har kunne finde manden, fordi JEG er for genert, grim and what so ever 

Føler mig som den største fiasko, for JEG har pco, fordi JEG er for tyk

Føler mig som en fiasko, fordi JEG ikke kunne holde på den ønske bebs der lå i min mave for snart 1½ år siden.

Jeg er rigtig glad for, at jeg har taget det valg, at blive selvvalgt enlig mor, og ved jeg bliver den bedste mor for dette her barn.. Kan slet ikke vente til den 5/10, hvor jeg skal til videre behandlinger for pco´en og dermed et skridt nærmere IUI-D, men jeg har en aller anden idé om, at det aldrig vil lykkedes at gøre mig gravid, og ved allerede nu, at det vil slå mig fuldstændig ud! Familien og de fleste venner, har taget min beslutning flot, nogen bedre end andre, men det er mit valg, og så må de acceptere det eller lade være!

Én ting er jeg dog stolt af, og der føler jeg mig ikke som en fiasko, jeg er gået fra 25-30 smøger om dagen, ned til 1 (én!!!) Var startet på en kold tyrker uden nogen, men ryger altså nu den ene om dagen, det er jeg sgu stolt over!

Mon ikke dagen imorgen bliver bedre, og idag bare har været en off-dag?!?!?

Tak fordi du læste med så langt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2010

aarhusmor

Jeg kender godt til alle dine følelser. Da jeg var 33 og havde opgivet mænd, mødte jeg min nuværende mand. Før ham havde jeg mistet 10 fostre og jeg legede med tanken om at få hjælp. Men dengang kunne man ikke få hjælp som enlig- og jeg må indrømme at hvis jeg stod i situationen i dag (og ikke vidste at behandling heller ikke kunne hjælpe i min situation) ville jeg være hoppet 100% på en behandling og have været enlig mor. I dag har vi heldigvis chancen og den skal udnyttes. Hellere det end at man tager den forkerte mand, eller tager en tilfældig.
Pco - det er vigtigt med en kostomlægning. Jeg ville lægge en ugeplan i din situation, hvor der også er gode sager med, men i begrænset mængde. Og så stop med den ene cigaret. Tro mig, den er ikke det værd. Nicotin øger risikoen for at du taber et foster og når man har prøvet at få taget æg ud, så finder man ud af at den cigaret ikke er det værd.

held og lykke

Anmeld

17. september 2010

otlitrom

Sødeste Tutter! Du har taget den helt rigtige beslutninge, det er jeg sikker på! Og du bliver en skøn mor en dag!! Du har desværre nogle forhindringer på vejen mod målet, men jeg er sikker på det nok skal gå.

Tror, at den dag du skriver om her, er ganske normal for kvinder i behandling, hvad end de har fx. pco eller ej... Det ér hårdt, og der ér dumme dage... Men håbet og modet vender tilbage, det tror jeg på!

Synes det er fin du skriver herine, og får tankerne ud! Gør det også i behandlingsgruppen, hvis du synes det hjælper!!

stort knus til dig!!

Anmeld

17. september 2010

Pige2009

Du bliver den bedste mor for dit barn, som nok skal komme Husk nu vores aftale i en anden tråd om at om halvandet år, har du en bebs Du er bare for sej, at du har kvittet næsten alle smøgerne - det er ikke mange der kan det...

Sender dig mine bedste tanker om en snarlig graviditet.

K.h. Linda

Anmeld

17. september 2010

Malonde1985

Vil bare lige sende dig et stort

Kan desværre ik sætte mig ind i din situation, men kan kun forestille mig hvor hårdt det må være for dig og andre barnløse . Og synes klart IKKE du skal tænke på hvad andre tænker om din beslutning - det er dit liv og dig der bestemmer!

Anmeld

17. september 2010

Becks

kitty skriver:

Sødeste Tutter! Du har taget den helt rigtige beslutninge, det er jeg sikker på! Og du bliver en skøn mor en dag!! Du har desværre nogle forhindringer på vejen mod målet, men jeg er sikker på det nok skal gå.

Tror, at den dag du skriver om her, er ganske normal for kvinder i behandling, hvad end de har fx. pco eller ej... Det ér hårdt, og der ér dumme dage... Men håbet og modet vender tilbage, det tror jeg på!

Synes det er fin du skriver herine, og får tankerne ud! Gør det også i behandlingsgruppen, hvis du synes det hjælper!!

stort knus til dig!!

Tak for dine ord søde 

Igår var en rigtig dårlig dag, tror jeg mentalt prøver og forberede mig på, at jeg skal i behandling og den kammede så lige over igår..

Anmeld

17. september 2010

Becks

Baagøe skriver:

Du bliver den bedste mor for dit barn, som nok skal komme Husk nu vores aftale i en anden tråd om at om halvandet år, har du en bebs Du er bare for sej, at du har kvittet næsten alle smøgerne - det er ikke mange der kan det...

Sender dig mine bedste tanker om en snarlig graviditet.

K.h. Linda

Vores aftale er ikke glemt  Den er et mål for mig, som jeg vil og skal klare 

Synes også selv jeg har været sej med de smøger  Idag bliver lidt af en prøve, skal i byen med en veninde, jeg har røget den ene smøg for lidt siden, og skal klarer aftenen uden smøger  Men det kan jeg også.

Anmeld

17. september 2010

Becks

Malonde1985 skriver:

Vil bare lige sende dig et stort

Kan desværre ik sætte mig ind i din situation, men kan kun forestille mig hvor hårdt det må være for dig og andre barnløse . Og synes klart IKKE du skal tænke på hvad andre tænker om din beslutning - det er dit liv og dig der bestemmer!

Tak 

Anmeld

17. september 2010

Pige2009

Tutter skriver:

Vores aftale er ikke glemt  Den er et mål for mig, som jeg vil og skal klare 

Synes også selv jeg har været sej med de smøger  Idag bliver lidt af en prøve, skal i byen med en veninde, jeg har røget den ene smøg for lidt siden, og skal klarer aftenen uden smøger  Men det kan jeg også.

Godt. Selvfølgelig kan du klare en aften uden smøger

Anmeld

17. september 2010

dorthemus

Forstår godt dine tanker...sådan havde jeg det også i flere år  Men nu har du taget et aktivt valg og er i fuld gang med at gøre dig selv baby fit for fight..og det er rigtig stærkt gået

Lige om lidt skriver vi den 5. oktober og så kører toget derudaf og lige pludselig en dag står du med to streger og tuder af lykke

Klap dig selv på skulderen over, at du er godt igang med at kvitte smøgerne

Dorthe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.