Synes jeg 
Forventer ikke svar, har bare brug for at få skrevet ned 
Har en eller anden dum tanke og idé om, at det aldrig vil lykkedes for mig, at blive mor!
Føler mig som den største fiasko, for JEG ikke har kunne finde manden, fordi JEG er for genert, grim and what so ever 
Føler mig som den største fiasko, for JEG har pco, fordi JEG er for tyk
Føler mig som en fiasko, fordi JEG ikke kunne holde på den ønske bebs der lå i min mave for snart 1½ år siden.
Jeg er rigtig glad for, at jeg har taget det valg, at blive selvvalgt enlig mor, og ved jeg bliver den bedste mor for dette her barn.. Kan slet ikke vente til den 5/10, hvor jeg skal til videre behandlinger for pco´en og dermed et skridt nærmere IUI-D, men jeg har en aller anden idé om, at det aldrig vil lykkedes at gøre mig gravid, og ved allerede nu, at det vil slå mig fuldstændig ud! Familien og de fleste venner, har taget min beslutning flot, nogen bedre end andre, men det er mit valg, og så må de acceptere det eller lade være!
Én ting er jeg dog stolt af, og der føler jeg mig ikke som en fiasko, jeg er gået fra 25-30 smøger om dagen, ned til 1 (én!!!) Var startet på en kold tyrker uden nogen, men ryger altså nu den ene om dagen, det er jeg sgu stolt over!
Mon ikke dagen imorgen bliver bedre, og idag bare har været en off-dag?!?!?
Tak fordi du læste med så langt