Jeg er sgu depri idag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. september 2010

Becks

dorthemus skriver:

Forstår godt dine tanker...sådan havde jeg det også i flere år  Men nu har du taget et aktivt valg og er i fuld gang med at gøre dig selv baby fit for fight..og det er rigtig stærkt gået

Lige om lidt skriver vi den 5. oktober og så kører toget derudaf og lige pludselig en dag står du med to streger og tuder af lykke

Klap dig selv på skulderen over, at du er godt igang med at kvitte smøgerne

Dorthe

1000 tak søde D..

Det går meget bedre idag, og jeg er mere optimistisk end jeg var igår - Det var bare en rigtig off-dag uden lige 

Jeg har ikke lysten til de andre smøger, det er nok med den ene, og garanteret også svært og stoppe med den. Troede det ville være sværere, når man fra den ene dag til den anden cutter et sted mellem 24-29 smøger ned om dagen, men det har vist sig at være nemt 

Og ja, det er snart den 5/10! Skønt, jeg er spændt på hvilken PCO behandling, han mener jeg skal have

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2010

SoffiLine

kender intet til at have det på den måde. Men du får lige en kæmpe 

Btw, du er vildt smuk! 

Anmeld

17. september 2010

mor-til-vanessa

selvfølgelig skal det nok lykkes for dig.

og synes bare du er for sej at have droppet alle de smøger, det er der mange der ikke engang kan gøre med en beds i maven, så synes virkelig du er total sej.

jeg sender dig de bedste tanker

knus liv

Anmeld

17. september 2010

Becks

SoffiLine skriver:

kender intet til at have det på den måde. Men du får lige en kæmpe 

Btw, du er vildt smuk! 

Tusinde tak 

Anmeld

17. september 2010

Becks

mor-til-vanessa skriver:

selvfølgelig skal det nok lykkes for dig.

og synes bare du er for sej at have droppet alle de smøger, det er der mange der ikke engang kan gøre med en beds i maven, så synes virkelig du er total sej.

jeg sender dig de bedste tanker

knus liv

Tak søde 

Anmeld

17. september 2010

mor-til-vanessa

Tutter skriver:

Tak søde 

skulle det være en anden gang

Anmeld

17. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

SKAT....

Du er ikke en fiasko! På ingen tænkelig måde...

du FÅR ønskebebsen! Det har vi to aftalt, og jeg overholder altså mine aftaler!!!!!

Vil ikke skrive så meget til dig, for du ved præcis hvad jeg vil svare dig! Og det er samme svar du vil give dig selv når du er ovre din dumme dag og finder din fine JA-hat på igen!

Du ved hvor jeg er

Anmeld

17. september 2010

Miamaja

Jeg er sikker paa du nok skal faa en lille baby. Jeg har det paa fornemmelsen! Der er nok bare ved det, at det adrig kommer naar man forventer det

Du er jo en KON pige med flotte blaa ojne Tit er det slet ikke udseendet der gor om man har kaereste eller ej. Jeg kender en masse mindre konne og overvaegtige piger, som havde ikke spor svaert ved at faa kaerester men havde en HEL haer!

Anmeld

17. september 2010

sus73

Kære du. Jeg tænker, at dine reaktioner er en del af processen, tro mig jeg har også dage hvor jeg er overbevist om at jeg aldrig opnår at få et barn, at det er for sent og fordi "mit system" er i virkelig ubalance frygter jeg bare at det ikke lykkes på nogen måde. Men vi må tro på det. Forestille os et liv med en baby, gåture med barnevogn, store nysgerrige babyøjne osv osv. Jeg tror på at positive tanker omkring det hele og det at man forestiller sig at miraklet allerede er sket, vil  sætte sig som positive spor rundt om os og dermed hjælpe det til at ske IRL. Så luk øjnene og se så din skønne baby foran dig

KRAM.

Anmeld

18. september 2010

Becks

Caroline86 skriver:

SKAT....

Du er ikke en fiasko! På ingen tænkelig måde...

du FÅR ønskebebsen! Det har vi to aftalt, og jeg overholder altså mine aftaler!!!!!

Vil ikke skrive så meget til dig, for du ved præcis hvad jeg vil svare dig! Og det er samme svar du vil give dig selv når du er ovre din dumme dag og finder din fine JA-hat på igen!

Du ved hvor jeg er

Tak smukke, du er bare så skøn!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.