Meilby skriver:
En skam du ikke nåede at blive i karet, men håber du havde en god fødsel alligevel
Håber sådan jeg får lov - har døjet med smerter i lænd og bækken, så ved ikke om det måske også kan have en betydning
Min jordmoder kunne ikke rigtig fortælle mig om jeg kunne føde i vand, og vidste faktisk utroligt nok ikke ret meget om det, hvilket undrede mig lidt
Hun sagde bare bare noget med ens bmi, fordi man selv skulle kunne komme op af karet, hvis noget går galt, men så kraftig synes jeg nu heller ikke jeg er
Jeg vil ihvertfald spørge når vi skal fødselsforberedelse på mandag - og så må jeg bare krydse fingre for at både bmi, samt de andre små skavanker ingen betydning har 
Håber du får muligheden for at blive i vandet næste gang

At du har smerter de steder er vist det man betegner som ganske normal.. når de siger en graviditet med problemer mener de fx: bækkenløsning, svangerskabsforgiftning, for højt blodtryk, dykkende hjertelyd ved barnet osv.. noget af de mere alvorlige ting.. jeg tror sq ikke der er mange gravide der kaan sige at de aldrig havde ondt i enten lænd, ryg, ben eller underlivet..
du må endelig smide en opdatering på mandag når du ved om du kan/må.. :-)
Jeg havde en helt fantastisk fødsel synes jeg.. du kan evt læse om den i min barnets bog herinde. :-)
Anmeld