Mei tai

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Mei Tai

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

3.099 visninger
31 svar
0 synes godt om
15. september 2010

millesofie

Jeg har en stræk vikle men da Lille nu vejer 10 kg så er hun ved at være for tung

så jeg havde overvejet at sy eller købe en Mei Tai

men hvordan er de har i nogle erfagringer i vil af med eller et forslag til en bedre bæredims jeg skal købe ??

skal lige siges at hun er 9mdr og det vare nok stadig ½ år før hun kan gå

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2010

dorthemus

Jeg er 100 % for en Mei Tai...har inden for de sidste dage oprettet et par tråde om emnet...og ikke mindst blandet mig i mindst et par andre  

Anmeld

15. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg har jo aldrig haft en original, men har syet en krammesele selv, som er ca som en mai tai

Den er helt vildt god og jeg brugte den med Idun til hun var næsten 3 år og jeg ikke kun slææææbe hende mere Det er helt vidlt dejligt, at man både kan bruge den foran og bagpå. det er skønt...

Anmeld

15. september 2010

millesofie

hvor er det fedt at se at der ingen dårlige stemmer er

er der så nogle af jeg der har et mønster på en ?

og måske ved hvilken stof der ville være best at bruge

Anmeld

15. september 2010

Mumto3

Mei Tai er jo fantastisk til så stort et barn!!! (og strækviklen er hun vokset ud af, men det har du jo opdaget )

Når du vælger stof er det vigtig at det er noget fast stof. Der må ikke  være noget træk i det, og hvis det er vævet på diagonal er det aller bedst (men det er svært at finde) Derudover skal du huske at det ikke skal være alt for tykt, for så bliver slyngen for varm til forår/sommerbrug.

Til ringeslynger bruger man gerne stof ala lagenlærred, det vil jeg mene er for tyndt til en Mei Tai, det skal være lidt tykkere end det.

Anmeld

15. september 2010

dorthemus

Fisenberg skriver:

Den her er vores/p>

https://www.baby.dk/debat/64259pi1/snik-snak-om-baeredimser/seeee-hvad-vi-har-faaet-.aspx

Anmeld

15. september 2010

dorthemus

Fisenberg skriver:

Prøv også at tjekke de her LÆKRE:

www.kleinsmekker.dk

www.slyngeshoppen.dk

Deres er lavet af fløjl, som ikke glider når du binder

Anmeld

15. september 2010

M&F&C

Zafir skriver:

Jeg har jo aldrig haft en original, men har syet en krammesele selv, som er ca som en mai tai

Den er helt vildt god og jeg brugte den med Idun til hun var næsten 3 år og jeg ikke kun slææææbe hende mere Det er helt vidlt dejligt, at man både kan bruge den foran og bagpå. det er skønt...

Sætter man dem så om på ryggen, de små poder? Må indrømme mine arme er ved at være lange, efter en syg pige der helst vil sidde på arm .... og man skal jo have lidt fra hånden, sygt barn eller ej Og så synes jeg det lød lidt vildt at man kunne have sådan en til de var 3 år

Anmeld

15. september 2010

dorthemus

Malene&Frederikke skriver:

Sætter man dem så om på ryggen, de små poder? Må indrømme mine arme er ved at være lange, efter en syg pige der helst vil sidde på arm .... og man skal jo have lidt fra hånden, sygt barn eller ej Og så synes jeg det lød lidt vildt at man kunne have sådan en til de var 3 år

Blander mig lige  Du kan bære til de vejer omkring 20 kg....Idun er sådan en lille nipsting

Anmeld

15. september 2010

smokin

dorthemus skriver:

Jeg er 100 % for en Mei Tai...har inden for de sidste dage oprettet et par tråde om emnet...og ikke mindst blandet mig i mindst et par andre  

Kan man side ud mod verdenen i den? Det glemte jeg at spørge om.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.