Mei tai

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. september 2010

dorthemus

Zette skriver:

Uhh det vil jeg da vildt gerne....

Så kan I også prøve Manducaen...måske den er noget for jer??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2010

smokin

dorthemus skriver:

Så kan I også prøve Manducaen...måske den er noget for jer??

Og straks blev skabet med alle herlighederne åbnet .....

Anmeld

15. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Malene&Frederikke skriver:

Sætter man dem så om på ryggen, de små poder? Må indrømme mine arme er ved at være lange, efter en syg pige der helst vil sidde på arm .... og man skal jo have lidt fra hånden, sygt barn eller ej Og så synes jeg det lød lidt vildt at man kunne have sådan en til de var 3 år

Altså - for mig virkede det perfekt at have min datter på ryggen. Hun eeeeeeeelskede at sidde der, når vi gik tur, eller var i haven osv...

Man binder den om maven, så den hænger ned. Så bøjer jeg mig forover og lægger barnet på ryggen af mig. Så tager jeg flappen op og binder remmene. Det er SMADDER nemt og man kan sagtens gøre det selv

Anmeld

15. september 2010

dorthemus

Zette skriver:

Og straks blev skabet med alle herlighederne åbnet .....

nemlig..hihi

Anmeld

15. september 2010

smokin

dorthemus skriver:

nemlig..hihi

jeg skal lige være færdig med at være forkølet så vil jeg gerne komme.... tror du iøvrigt man giver forkølelse videre når man ammer?

Anmeld

15. september 2010

dorthemus

Zette skriver:

jeg skal lige være færdig med at være forkølet så vil jeg gerne komme.... tror du iøvrigt man giver forkølelse videre når man ammer?

Hmmm nej det tror jeg ikke og jeg har læst, at man ikke skal stoppe med at amme hvis man blir syg...så risikerer man at mælken stopper.

Anmeld

15. september 2010

smokin

dorthemus skriver:

Hmmm nej det tror jeg ikke og jeg har læst, at man ikke skal stoppe med at amme hvis man blir syg...så risikerer man at mælken stopper.

Og hvad så hvis babserne gør NAS?! Nå jeg har altså masser af mælk og jeg ammer som vinden blæser pt... overvejer stadig at stoppe. Tænk at den største issue er at JEG ikke kan stoppe.

Anmeld

15. september 2010

dorthemus

Zette skriver:

Og hvad så hvis babserne gør NAS?! Nå jeg har altså masser af mælk og jeg ammer som vinden blæser pt... overvejer stadig at stoppe. Tænk at den største issue er at JEG ikke kan stoppe.

Du har vel ikke brystbetændelse...det er ikke til at spøge med

Anmeld

15. september 2010

smokin

dorthemus skriver:

Du har vel ikke brystbetændelse...det er ikke til at spøge med

hvilken planet lever du på????

https://www.baby.dk/debat/63715pi1/ordet-er-frit/brystbetaendelse-og-ammeproblemer.aspx

Anmeld

15. september 2010

dorthemus

Zette skriver:

hvilken planet lever du på????

https://www.baby.dk/debat/63715pi1/ordet-er-frit/brystbetaendelse-og-ammeproblemer.aspx

Ammehjerneplaneten tydeligvis 

Det værste er at lige så snart jeg havde sendt den..kom jeg i tanke om den tråd...doh

Har vist kun hovedet fuldt af bæredimser

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.