Højgravid til vinter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. september 2010

mom <3

Mettemus skriver:

Fandt lige denne her på lagersalg.nu. Ikke en ventejakke, men det ser ud som om der er plads til maven alligevel

Klik på billedet, for at se et større billede

uh den ser lidt fin ud..

Har prøvet utallige jakker nu - men synes skal man gå så højt op i størrelse, at man kommer til at ligne et telt   fordi jakkerne bliver for "store" på skuldrene, ryggen eller ærmerne !

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2010

Mettemus

mille:) skriver:

uh den ser lidt fin ud..

Har prøvet utallige jakker nu - men synes skal man gå så højt op i størrelse, at man kommer til at ligne et telt   fordi jakkerne bliver for "store" på skuldrene, ryggen eller ærmerne !

Synes også det er svært - for hvor stor blir man lige?? Jeg håber på en mild og tør vinter, så nøjes jeg med strikketrøjer og poncho

Anmeld

24. september 2010

mom <3

Mettemus skriver:

Synes også det er svært - for hvor stor blir man lige?? Jeg håber på en mild og tør vinter, så nøjes jeg med strikketrøjer og poncho

Mild og tør vinter - den er jeg med på
Jeg ringer op til Vorherre efter weekenden, og bestiller... !

Anmeld

24. september 2010

Mettemus

Mild og tør vinter - den er jeg med på
Jeg ringer op til Vorherre efter weekenden, og bestiller... !

Deal! Men det må gerne sne juleaften

Anmeld

25. september 2010

mom <3

Mettemus skriver:

Deal! Men det må gerne sne juleaften

Åh ja, omkring jul er sneen vel egentlig ret velkommen - jeg forhører mig lige om dagene fra d.23-26 så...

Anmeld

25. september 2010

Mettemus

Åh ja, omkring jul er sneen vel egentlig ret velkommen - jeg forhører mig lige om dagene fra d.23-26 så...

Helt fint med mig - så regner jeg med, at der er styr på det

Anmeld

4. oktober 2010

Sofia

Et af vinterens must-haves er jo en lækker uldkappe, så sådan en satser jeg på at skulle have fingrene i - der må maven også kunne gemmes

Anmeld

7. oktober 2010

IAH

Et af vinterens must-haves er jo en lækker uldkappe, så sådan en satser jeg på at skulle have fingrene i - der må maven også kunne gemmes

Jeg fik set denne her fra Top Shop... Det er en kappe, hvor man kan variere, hvor meget tøj, der skal være indenunder.

Den er "lårlang". Prisen er ca 800, -. Den er af 50% uld, 36% polyester, 14% polyamide. Den tager jeg ind og kigger på når vejret skifter i næste uge.

Jeg er lidt bange for at komme til at ligne en lille pingvin i en sort ventevinterjakke.. også fordi jeg nok kommer til at tage korte skridt pga. truende bækkenløsning.  

Anmeld

7. oktober 2010

Mettemus

IAH skriver:

Jeg fik set denne her fra Top Shop... Det er en kappe, hvor man kan variere, hvor meget tøj, der skal være indenunder.

Den er "lårlang". Prisen er ca 800, -. Den er af 50% uld, 36% polyester, 14% polyamide. Den tager jeg ind og kigger på når vejret skifter i næste uge.

Jeg er lidt bange for at komme til at ligne en lille pingvin i en sort ventevinterjakke.. også fordi jeg nok kommer til at tage korte skridt pga. truende bækkenløsning.  

Uh den er ellers også fin! Måske man lige skulle slå et smut forbi Topshop når man nu alligevel har givet sig selv tidligt fri i dag?

Elsker forresten billedet af pingvinen for mit indre blik - tak for det

Anmeld

7. oktober 2010

piadas

IAH skriver:

Haha, tak for det billede, der lige blev dannet på min nethinde....en gravid pingvin med uldkappe!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.