Højgravid til vinter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. september 2010

Moaaar <3

jeg vil også gerne have en jakke, men er en str 46 og skal hen og finde en jakke hvor maven kan vokse i synes er svært og finde og lige finde ud af hvilken str jeg skal bruge...

Har det sådan lige nu at alt tøj sidder grimt fordi jeg er vokset, har svært ved at vende mig til at jeg er blevet det tykker når jeg skal gøre mig pæn....

Nogen der har billeder eller link ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2010

Malonde1985

Uh er måske lidt langt henne i tankerne  men har faktisk for 2 mdr siden købt mig en jakke, som jeg burde kunne være I til vinter. Købte den på en outlet netside - det er en sort ballon-agtig jakke, som giver masser af plads til maven. Gav 200,- for den (helt ny) og er af mærket SNOB. Den er ikke videre tyk i foret, så skal ha en trøje inden under

Anmeld

16. september 2010

Mettemus

Jeg har også tænkt en del på det og er vist efterhånden nået frem til, at jeg er for nærrig til at købe en ventejakke. Har ellers set nogle fra mamalicious som er ok og ikke så venteagtige, men så kan man jo omvendt risikere at man ikke kan være i den til sidst alligevel? Tror jeg køber mig en poncho, og så må jeg hoppe i en regnfrakke hvis det bliver vådt.

Anmeld

17. september 2010

Pinkrose

I har jo mange gode forslag, nogle der kender nogle gode sidder hvor man kan købe vente tøj, og os måske butikker i københavns området.

Anmeld

17. september 2010

sandratobias

http://shop.hm.com/dk/campaign?campaign=893_JACKETS&page=1_7&ct=1284724271794#

Den kan jeg godt li... Men så kommer det jo bar med størrrelsen.. Det ville jo oz være godt hvis man ku bruge den året efter måske, men hjælper jo ikk rigtigt hvis den er 4 numre for stor...  Den sorte med spænde..

Anmeld

17. september 2010

Marco2

Jeg har en der minder meget om den her, bare i en anden farve, og den regner jeg med sidder så højt i "lukningen" at maven godt kan være der.

Anmeld

20. september 2010

ludo2505

Jeg suser i genbruen og køber en jakke - og en til når den også blir for lille På den måde har jeg råd til at have en rimelig jakke hele vnteren, uden at blive ruineret

Anmeld

22. september 2010

Angelspot

sandratobias skriver:

http://shop.hm.com/dk/campaign?campaign=893_JACKETS&page=1_7&ct=1284724271794#

Den kan jeg godt li... Men så kommer det jo bar med størrrelsen.. Det ville jo oz være godt hvis man ku bruge den året efter måske, men hjælper jo ikk rigtigt hvis den er 4 numre for stor...  Den sorte med spænde..

Er helt vild med den ternede! Men jeg kunne ikke se den i H&M hvor jeg var inde og lede igår. Synes det er lidt farligt at købe en jakke på nettet, når man ikke kan prøve den på, især når man kke kan få en fornemmelse af hvor meget den kan give sig og hvor stor man måske bliver.

Prøvede nogle af de andre jakker de har fået, de er fede, men jeg ville ikke kunne have en større mave end nu i den str 44 jeg prøvede og jeg er normalt en 40. Så synes det er lidt svært. Til gengæld havde de en pæn jakke i ventetøjs afdelingen hvor der var plads til maven og den kunne også bruges udenfor graviditeten! Så den overvejer jeg lidt nu

Anmeld

22. september 2010

sandratobias

Nemlig... Derfor overvejede jeg at lade vær.. Normalt bruger jeg en 36/38 men aner jo ikk hvor stor/lille jeg blir denne gang... Sidste gang nåede jeg ikk og blive stor...

Anmeld

24. september 2010

Mettemus

Fandt lige denne her på lagersalg.nu. Ikke en ventejakke, men det ser ud som om der er plads til maven alligevel

Klik på billedet, for at se et større billede

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.