Højgravid til vinter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.772 visninger
30 svar
0 synes godt om
15. september 2010

Pinkrose

Jeg er så småt begyndt at tænker sådan praktisk tøj til mig selv jakke osv.

nogle der har nogle gode ideer eller tanker ang at være højgravid om vinteren, så ang noget jakke eller trøjer man kan holde varmen i ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2010

Diana...

Altså jeg gider ikke bruge penge på en jakke som jeg kun kan bruge nogen måneder fordi jeg er gravid. Så her her jeg en regnfrakke som er for stor til mig og der tager jeg bare en tyk trøje inden under. Det er en vindtæt jakke og så ligner det ikke en regnjakke men en alm jakke så det er jo fint jeg brugte også den da jeg ventet Lucas. Jeg synes det er mange penge at give for en jakke man kun kan bruge denne vinter fordi man jo kun er gravid denne vinter. 

Men alm tøj og trøjer der køber jeg selvfølgelig graviditets tøj da jeg godt vil se lidt pæn ud når jeg ikke har jakke på hi hi. 

Anmeld

16. september 2010

MetteT

Jeg brugte min mands jakke da jeg ventede Kathrine (hun er fra december 08) og det var fint nok..

Men denne gang tror jeg at jeg investere i en jakke til mig selv, da jeg jo har mave på helt til marts denne gang.. så det er alle vinter månederne..

Men sidste gang var det ganske fint med hans.. Det er ganske enkelt kun pga forfængelighed jeg vil ha en rigtig graviditets jakke denne gang..

Knus Mette

Anmeld

16. september 2010

Karina84

Jeg er førstegangs gravid og har også termin til marts, og jeg må indrømme at jeg altså også har tænkt mig at købe en graviditets jakke, dem man kan få hvor jeg bor er ikke så dyre.

Udvalget er godt nok ikke særlig stort, og ja det er måske kun den ene gang man er vintergravid (er dog så også gravid heeeeele den lange kolde vinter og det er undskyldning nok for mig )

Anmeld

16. september 2010

Riksen

Det har jeg også tænkt på. Jeg har termin 17. januar.

Jeg har spottet nogle jakker, bl.a. fra H&M, der har løbegang lige under brystet, og på den måde tror jeg, der vil være plads til min mave. Ellers hopper jeg i en masse sweatre og en regnjakke ligesom Diana.

Anmeld

16. september 2010

Diana...

Riksen skriver:

Det har jeg også tænkt på. Jeg har termin 17. januar.

Jeg har spottet nogle jakker, bl.a. fra H&M, der har løbegang lige under brystet, og på den måde tror jeg, der vil være plads til min mave. Ellers hopper jeg i en masse sweatre og en regnjakke ligesom Diana.

Hvad koster dem fra H&M? 

Anmeld

16. september 2010

Riksen

Hvad koster dem fra H&M? 

499 kr.

Her er et link: http://shop.hm.com/dk/campaign?campaign=893_JACKETS&page=1_7

Der er i hvert fald en enkelt, som kunne bruges.

Anmeld

16. september 2010

Diana...

Riksen skriver:

499 kr.

Her er et link: http://shop.hm.com/dk/campaign?campaign=893_JACKETS&page=1_7

Der er i hvert fald en enkelt, som kunne bruges.

Åhh jeg synes det mange penge for en jakke som man nok kun kommer til at bruge en måned eller 2 hvis vi heldig med vinter i december. Jeg har det så varmt i forvejen hele tiden så jeg tror bare jeg nøjes med min regnjakke 

Anmeld

16. september 2010

Riksen

Diana... skriver:

Åhh jeg synes det mange penge for en jakke som man nok kun kommer til at bruge en måned eller 2 hvis vi heldig med vinter i december. Jeg har det så varmt i forvejen hele tiden så jeg tror bare jeg nøjes med min regnjakke 

Nå ja, jamen det kan jeg godt se. Jeg fryser altid, så denne jakke kunne være en mulighed - også når jeg har født og måske endda også til næste vinter.

Anmeld

16. september 2010

Diana...

Riksen skriver:

Nå ja, jamen det kan jeg godt se. Jeg fryser altid, så denne jakke kunne være en mulighed - også når jeg har født og måske endda også til næste vinter.

Nå ja hvis det ikke er en rigtig graviditet jakke kan den jo bruges igen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.