S.u. hjælp?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. september 2010

BetonSlotsPrinsesserne

TrineLærke skriver:

Os? 

Hva mener du?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2010

Ann.

LouiseVous skriver:

Hva mener du?

Du spurgte om vi havde søgt boligsikring og friplads?

Anmeld

15. september 2010

michella88

LouiseVous skriver:

Har i søgt boligsikring? Og har i søgt hjælp til økonomisk friplads?

Hvis det var til mig, så er svaret ja, men vi kan ikke få boligsikring lige nu, det kan vi måske godt hvis jeg går ned på en su. Fripladsen har jeg søgt om, men den bliver først aktuel til 1. nov

Anmeld

15. september 2010

BetonSlotsPrinsesserne

TrineLærke skriver:

Du spurgte om vi havde søgt boligsikring og friplads?

Hovs, det mig der roder rundt i det så. Synes det var Michella der havde skrevet at de boede billigt, men derfor kan de jo stadig søge alt det. Så håber da hun læser det...

Anmeld

15. september 2010

BetonSlotsPrinsesserne

michella88 skriver:

Hvis det var til mig, så er svaret ja, men vi kan ikke få boligsikring lige nu, det kan vi måske godt hvis jeg går ned på en su. Fripladsen har jeg søgt om, men den bliver først aktuel til 1. nov

Det var jer, som jeg hentydet til... Søg for gudsskyld i go tid, det skønt med en masse tilbage betaling. Men det ikk sjovt med minus indtil..

Anmeld

15. september 2010

Sofia

Når du er forsørger får du den almindelige sats (5300 i måneden, udbetalt ca. 4900), og så omkring 2000 før skat i forsørgertillæg i måneden! Derudover kan du søge om ekstra lån. Man får også 1500 ekstra i børnepenge i kvartalet, og så hvis din kærestes løn ikke er så høj, kan du sikkert få delvis eller helt friplads i vuggestue/børnehaven! Alt i alt får man rigtig meget hjælp som studerende synes jeg. Husk også der er mulighed for at søge boligstøtte hvis I bor ril leje

Anmeld

15. september 2010

michella88

Sofia skriver:

Når du er forsørger får du den almindelige sats (5300 i måneden, udbetalt ca. 4900), og så omkring 2000 før skat i forsørgertillæg i måneden! Derudover kan du søge om ekstra lån. Man får også 1500 ekstra i børnepenge i kvartalet, og så hvis din kærestes løn ikke er så høj, kan du sikkert få delvis eller helt friplads i vuggestue/børnehaven! Alt i alt får man rigtig meget hjælp som studerende synes jeg. Husk også der er mulighed for at søge boligstøtte hvis I bor ril leje

Tusind tak for svar.. Det kan alt i alt nok godt lade sig gøre

Men det er kun med lån ved siden af, men man må jo også ofre lidt for at få

Men tak for svar

Anmeld

15. september 2010

Sofia

michella88 skriver:

Tusind tak for svar.. Det kan alt i alt nok godt lade sig gøre

Men det er kun med lån ved siden af, men man må jo også ofre lidt for at få

Men tak for svar

Ja og SU lånet er jo vildt billigt, det billigste lån jeg kender til man kan få her i landet! Og så med en gratis uddannelse oveni hatten, vi kan vist kun sige mange tak til staten

Anmeld

9. december 2010

Angel

Sofia skriver:

Kan man ikke kun få forsøgertillæg hvis man er enlig?

Det tillæg har jeg ikke hørt omhar du et link?

,

Anmeld

9. december 2010

Sofia

Angel skriver:

Kan man ikke kun få forsøgertillæg hvis man er enlig?

Det tillæg har jeg ikke hørt omhar du et link?

,

Hvis ens kæreste også er på SU kan du også få det:-) Tjek su.dk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.