Blåbær-drøm.. Det søde liv.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.122 visninger
36 svar
0 synes godt om
15. september 2010

Nogle der har prøvet at lave Blåbær-drøm, eller noget i stilen med, den kage hun lavede i går, i Det søde liv!?   Guf, guf, guf, hvor så den lækker ud!!MMMMhh...

http://www.dr.dk/DR1/det-soede-liv/Opskrifter/2010/sommerliv/uds_6/20100907143037.htm

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2010

Diana...

Den så MEGA lækker ud og helt sikkert en vi skal prøve at lave her hjemme. 

Anmeld

15. september 2010

Diana... skriver:

Den så MEGA lækker ud og helt sikkert en vi skal prøve at lave her hjemme. 

JAAH!!!

Var faktisk på vej ud for at handle ind til den, men så tænkte jeg at jeg lige ville hører om der var nogle der havde prøvet den og kunne gi nogle fif, fx!

Jeg gad bare godt at vide hvad det var for noget kakao, for hun sagde at det var noget meget lækkert noget!?

Anmeld

15. september 2010

Diana...

Tilmeldt skriver:

JAAH!!!

Var faktisk på vej ud for at handle ind til den, men så tænkte jeg at jeg lige ville hører om der var nogle der havde prøvet den og kunne gi nogle fif, fx!

Jeg gad bare godt at vide hvad det var for noget kakao, for hun sagde at det var noget meget lækkert noget!?

Ja der blev ikke gået så meget i detaljer men det jo også klart når de skal nå og vise flere opskrifter. Men mon ikke det er noget af det lidt dyrere eller det der odense for det plejer jo at være rigtig lækkert i kage. 

Åhh du må lige fortælle hvordan det gik med at lave den og sende mig en smags prøve ;) 

Anmeld

15. september 2010

Melbek

Tager også gerne imod smagsprøver her

Anmeld

15. september 2010

Diana... skriver:

Ja der blev ikke gået så meget i detaljer men det jo også klart når de skal nå og vise flere opskrifter. Men mon ikke det er noget af det lidt dyrere eller det der odense for det plejer jo at være rigtig lækkert i kage. 

Åhh du må lige fortælle hvordan det gik med at lave den og sende mig en smags prøve  

Nå, kan man få Odense kakao pulver?? Det vidste jeg slet ik!!

Det må jeg sq ha fat i så.. Er det Føtex/Kvickly der har sådan  noget, mon!?

Sender gerne smagsprøver rundt!

Anmeld

15. september 2010

Diana...

Tilmeldt skriver:

Nå, kan man få Odense kakao pulver?? Det vidste jeg slet ik!!

Det må jeg sq ha fat i så.. Er det Føtex/Kvickly der har sådan  noget, mon!?

Sender gerne smagsprøver rundt!

Jeg er ikke sikker men det tror jeg da de har alt andet i chokolade. 

Anmeld

16. september 2010

Siljesmor

Det kan også godt være det dyre Valrhona kakaopulver hun bruger. Jeg har lagt mærke til at noget af det chokolade hun bruger er fra det mærke, så måske er kakaoen det også. Det er en meget lækker kakao som købes i specielbutikker. Jeg har brugt den de gange jeg har skulle bruge chokoladebunde i mine bryllupskager. Jeg prøver at kaste mig ud i blåbærdrømmen her i weekenden  

Anmeld

16. september 2010

Pia.

Åååååå Det program elsker jeg - ved ikke om det er en form for totur i mod mig selv da jeg jo ikke spiser den slags kager - men jeg følger gerne med og ungerne har også store ønsker omkring hvad for nogle ting jeg skal lave efter hendes program...

Og den der Blåbær drøm var bare alt alt for lækker at se på.. MUMS...

Skriv lige hvis en af jer laver den...

Anmeld

16. september 2010

Diana...

Pia. skriver:

Åååååå Det program elsker jeg - ved ikke om det er en form for totur i mod mig selv da jeg jo ikke spiser den slags kager - men jeg følger gerne med og ungerne har også store ønsker omkring hvad for nogle ting jeg skal lave efter hendes program...

Og den der Blåbær drøm var bare alt alt for lækker at se på.. MUMS...

Skriv lige hvis en af jer laver den...

Er det der hver dag? Jeg har kun set det den ene gang men synes hun kommer med nogen gode råd. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.