Lad os checke moralen :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. september 2010

JustAnotherName

NEJ, det kunne jeg seriøst aldrig finde på!

Uanset om jeg var 120% sikker på, at han ALDRIG nogensinde ville kunne opdage det, så ville jeg alligevel aldrig kunne finde på det. Nix, aldrig!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2010

Rsa

NEJ ALDRIG!

Utroskab er noget af det mest usle man kan udsætte et andet menneske for.... Og hvis man er der i ens forhold, hvor man - hvis man ikke blev opdaget, kunne finde på at være sin kæreste utro - så er det nok den forkerte partner man har og forholdet, et man ikke burde være i....

Anmeld

21. september 2010

Sally Nielsen

Er singel men ville aldrig være sammen med en som jeg viste var i forhold

Anmeld

21. september 2010

Giraffen

Jeg har ik stemt

Jeg har været min kæreste utro helt i starten af vores forhold, jeg var lige startet på uni og vi var li flyttet sammen og det hele inden for to uger i ku slet ikke finde hoved og hale i mit liv og hva jeg ville... Jeg fortryder at have udsat ham for det og nu ALDRIG finde på at gøre det igen elsker Hannover alt på jorden...! Men sku nok li ud og jokke på grænsen for at ku mærke om det var det jeg ville... Jeg er ikke stolt af det og har brugt hver dag siden på at gøre mig fortjent til hans tillid som vi har fået op opbygget igen og er stærkere end nogensinde

Så nej til spørgsmålet men med lig i lasten

Anmeld

28. september 2010

Carina1977

hver 5. herinde kunne finde på at være deres kæreste/mand utro, hvis det ikke blev opdaget. Synes faktisk det er ret skræmmende.

Jeg har altid været af den holdning, at hvis man vil være sammen med en anden, jamen så elsker man ikke sin kæreste/mand nok, og bør gøre forholdet forbi, inden man laver noget med andre.

At man kan være usikker på forholdet i starten, er så een ting.....men derfra og så til at gå i seng med en anden mand, er respektløst i min verden. Så bør man gøre det klart overfor kæresten at man er usikker omkring forholdet, og har brug for en tænkepause, så man kan mærke efter inde i sig selv om forholdet er det rigtige.

Jeg lyder måske lidt hård her, men det er jeg ikke  Synes bare der kun kan være noget galt med forholdet, hvis man kan finde på at være sammen med en anden

Anmeld

28. september 2010

Magsen

Carina1977 skriver:

hver 5. herinde kunne finde på at være deres kæreste/mand utro, hvis det ikke blev opdaget. Synes faktisk det er ret skræmmende.

Jeg har altid været af den holdning, at hvis man vil være sammen med en anden, jamen så elsker man ikke sin kæreste/mand nok, og bør gøre forholdet forbi, inden man laver noget med andre.

At man kan være usikker på forholdet i starten, er så een ting.....men derfra og så til at gå i seng med en anden mand, er respektløst i min verden. Så bør man gøre det klart overfor kæresten at man er usikker omkring forholdet, og har brug for en tænkepause, så man kan mærke efter inde i sig selv om forholdet er det rigtige.

Jeg lyder måske lidt hård her, men det er jeg ikke  Synes bare der kun kan være noget galt med forholdet, hvis man kan finde på at være sammen med en anden

såååå enig !

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.