Lad os checke moralen :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Ku du finde på at være din partner utro hvis du var sikker på det ik blev opdaget?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.964 visninger
15 svar
0 synes godt om
14. september 2010

Anonym trådstarter

Jeg vælger lige at være ano da jeg nødigt vil stemples som værende i moralsk fordræv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2010

Pige2009

Jeg har svaret nej, da jeg én gang har opdaget hvad utroskab kan gøre...

Anmeld

14. september 2010

mariamiss6

Jeg stemte ja, men mener både og altså....

Som sådan kunne jeg jo ikke finde på at være utro, for det ville jeg forhåbentlig aldrig have lyst til....

MEN altså meget kan jo ske hvis man er ude alene... Dog vil jeg sige jeg skal VIRKELIG være træt af manden jeg er sammen med og VIRKELIG være tændt af en evt. anden....

Men min samvittighed kunne ikke holde til det er jeg sikker på...

Så hvis det nogen sinde skete (er altså single) så ville jeg simpelthen bare være så syg af samvittighedskvaler, hvis jeg altså elskede den mand jeg var sammen med, eller følte han i det mindste fortjente min respekt og troskab....

Arh jeg synes sgu ærligt talt det er lidt et bredt emne.... 

For som hovedregel ville jeg jo ikek have lyst til at være utro, fordi det er noget der handler om respekt, kærlighed til manden hjemme, og så ærlighed ikke mindst... 

Jeg kan ikke fordrage uærlighed...

Men hvis spørgsmålet var om jeg oprigtigt kunne have lyst til at knalde med en anden selvom jeg havde kæreste på så ville mit svar være et klart ja....

Utroskab er jo noget med tillid og respekt, og den slags bryder jeg mig egentlig ikke om at lege med for sjov....

Anmeld

15. september 2010

SussieThyssen

Nope...enten er man i et parforhold og så er man hinanden tro, eller også er man ikke i et parforhold, og man er fri til at hoppe rundt som man vil.
For mig er det enten eller. Det andet koster alt, alt for meget følelsesmæssigt.

Kærligst
Sussie

Anmeld

15. september 2010

rasser32

Nej Aldrig

Anmeld

15. september 2010

rasser32

Baagøe skriver:

Jeg har svaret nej, da jeg én gang har opdaget hvad utroskab kan gøre...

Det samme her

Anmeld

15. september 2010

B&J

Jeg kunne ALDRIG finde på af være utro hvorfor være sammen med den person hvis man vælger af være utro

Anmeld

15. september 2010

rasser32

B&J skriver:

Jeg kunne ALDRIG finde på af være utro hvorfor være sammen med den person hvis man vælger af være utro

Lige præcis

Anmeld

15. september 2010

Anonym trådstarter

Overvældende nej hvilket jo tyder godt for moralen. Sys jeg læste et sted at rigtig mange mænd faktisk ikke er far til alle deres børn uden de selv er klar over det. Stof til eftertanke

Anmeld

16. september 2010

Barbamama

Jeg kunne ALDRIG gøre det. OGSÅ selvom jeg vidste det aldrig ville blive opdaget. Det er det mest lusede man kan gøre overfor den der er derhjemme. Så et stort og rungende NEJ!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.