birgittemarie skriver:
Åhr, hvor er han da dejlig Lise. 
Jeg er ked af at høre om spisningen. Det er bare hårdt, når man ikke kan få noget i dem.
Det tager godt på humøret. Det bliver rart at komme til læge med ham så.
Umiddelbart tænkte jeg, at han vel bare ikke rigtigt var klar til at spise rigtig mad endnu, men det forklarer selvfølgelig ikke, hvorfor han ikke tager på. NM var også en bette ski', så jeg kan godt huske, hvor strengt det var og hvor bekymret, jeg hele tiden var for hende.
Men hun endte jo med at blive ganske normal, så mon ikke også Casper gør det?
Stort knus fra B
Tak 
Jeg troede han var mega klar til mad, da han åd vores andres mad med øjnene fra han var tre måneder. Det var så meget at jeg havde dårlig samvittighed over at spise i hans selskab... Så da han blev fire mdr fik han noget grød, og det er så noget han endnu ikke er blevet god til. Og kartoffelmos med grøntsager i kan jeg skride langt væk med
Så hellere grøden da... Det er lidt hårdt, for jeg synes at jeg bruger hele dagen på hans mad. Hvis ikke jeg koger, moser, maser ting gennem sier, så fodrer jeg, for bagefter at smide det meste ud i skraldespanden. Og sidst, men ikke mindst, må jeg rundt og tørre halvdelen af det han har spist, i form af bræk/gylp, op fra gulvtæpper, skråstol, mit tøj, hans tøj... arhmen altså
Nu har vi købt en ordentlig røvfuld HIPP grøntsags/kød-mos, for det vil han gerne spise LIDT af til aften. Så det får han. SP sagde at det var fuldstændig lige meget hvad han spiste, bare han spiste. Det han kunne lide, må han få. Og masser af det.
Tænk at man skulle få SÅ forskellige børn. Den ene åd hvad der blev ham serveret - og gerne i stooore portioner. Og så er der ham her.. det var sgu lidt nemmere første gang.
Nu har vi en tid til lægen på fredag, og så må vi jo se hvad der sker herefter.
Og jo, selvfølgelig ender han med at blive en helt normal dreng - vejen dertil er bare lidt op ad bakke