Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
jamen porto blir på 50 krBluserne koster 10 kr stykket...Jeg har lidt bodyer i str 80 med lange ærmer...Det meste af tøjet i mine tråde er til salg
Jeg vil ihvertfald godt have de 2 bluser også så hvis de begge er str mindst 80? Var den sidstnævne også 80??
Hvad skal du have for disse to body?
novalfrida skriver: Hello kitty er desværre str 74 den anden er str 86Vil du se hvad jeg har af bluser i 80/86?Bodyerne koster 30 stykket
Hello kitty er desværre str 74 den anden er str 86Vil du se hvad jeg har af bluser i 80/86?Bodyerne koster 30 stykket
Ved du hvad, jeg tror så bare jeg nøjes med de 10 par strømpebukser, og den store af bluserne! Er vi enige om det giver 60 kr? plus 50 i porto?
novalfrida skriver: Okay du vil ikke ha bodyerne med? 50 kr Men ellers ja så blir det 60 + 50 i porto
Okay du vil ikke ha bodyerne med? 50 kr Men ellers ja så blir det 60 + 50 i porto
Er der pletter eller huller i de bodyer?
prettybutterfly skriver: ER der nogen der ligger inde med EN MASSE par strømpebukser i str 74/80 evt 86? Er interesseret i at købe et ordentligt læs til max 10-15 kr pr par. Farven er ligegyldig, bare de er i nogenlunde stand og kan sendes. Skal selvfølgeligt også nok betale porto. KH Mona som håber der er nogle af jer der ligger inde med en masse
ER der nogen der ligger inde med EN MASSE par strømpebukser i str 74/80 evt 86? Er interesseret i at købe et ordentligt læs til max 10-15 kr pr par. Farven er ligegyldig, bare de er i nogenlunde stand og kan sendes. Skal selvfølgeligt også nok betale porto.
KH Mona som håber der er nogle af jer der ligger inde med en masse
Der er nogle pakker vist med både sokker og strømpebukser (med 5 eller 6 stk for 69 kr) i Rema i denne uge..
MaleneF skriver: Der er nogle pakker vist med både sokker og strømpebukser (med 5 eller 6 stk for 69 kr) i Rema i denne uge..
Tak for tippet søde! Håber dig og din søde mand og lilleprinsen har det godt?
prettybutterfly skriver: Tak for tippet søde! Håber dig og din søde mand og lilleprinsen har det godt?
Jamen det var da så lidt
Det har vi, bortset fra lidt sygdom, vi skiftes til at være forkølede lige pt. øv.
Håber også du, manden og prinsessen har det godt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128