Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Øv ja det var surt
Jeg ved der kommer flere her indenfor overskuelig fremtid så kan jeg jo skrive til dig, men nu kan du jo lige se hvad Novalfrida har at byde på.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
albertesmor skriver: Jeg ved der kommer flere her indenfor overskuelig fremtid så kan jeg jo skrive til dig, men nu kan du jo lige se hvad Novalfrida har at byde på.
Ja det bliver spændende! Du må da gerne skrive hvis du får lyst - det KAN jo være jeg kan bruge flere til den tid alligevel
prettybutterfly skriver: Ja det bliver spændende! Du må da gerne skrive hvis du får lyst - det KAN jo være jeg kan bruge flere til den tid alligevel
Det gør jeg
prettybutterfly skriver: Du må meget gerne tjekke tak! Og skrive størrelse og PRIS!!!
Du må meget gerne tjekke tak! Og skrive størrelse og PRIS!!!
novalfrida skriver: jeg har fundet 10 par du kan få dem for 5 kr parret også porto oven i
jeg har fundet 10 par du kan få dem for 5 kr parret også porto oven i
Super tak!!! Det vil jeg meget gerne! Hvad størrelse er det? Hvor meget skal jeg så overfører til din konto i alt inkl porto? Kan du ikke sende en PB med konto nr? Så overfører jeg penge med det samme?
HOVSA! Så også lige at du har alt muligt andet tøj til salg men ser lidt uoverskueligt ud! Hvad sælger du af billige langærmet body i str 80 - sådan nogle kunne jeg nemlig også godt bruge!
- skriver: Aldi fra på lørdag til 15 kr parret...
Aldi fra på lørdag til 15 kr parret...
TAK
Så også du havde denne her til salg! Hvor meget skal du have for den?
Og hvad størrelse og pris for denne her?
..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128