hvor finder jeg noget fedt tøj!!??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. juli 2008

ivfmarie

Århhhh... jeg elsker jer allesammen, tøser! Hvordan kan man da lade være med det? I er bare søde og lækre allesammen!

Marie - der ser hjerter komme ud af compen (L)(L)(L)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2008

ka li ja

birgittemarie skriver:

Jeg elsker også dig, min blomst (L)(L)(L)

Du behøver sikkert ikke tegne den pæn, så længe jeg bare kan forstå meningen :) Har du scanner?

Jeg skal lige se tegningen, før jeg kan sige, hvilke mål, jeg skal bruge. Så finder vi noget stof og så kan jeg regne en pris ud også og den skal nok blive sveden, lover jeg dig ;)

Hvornår skal du bruge den?

iihhhh jeg skal bruge den i september!!! jeg har en scanner og får den lige scannet med det samme!!! jeg ved altså ikke hvd stof den skal være i?? men ikke sådan noget tyl agtigt noget man ikke kan trække vejret i!! jeg er nemlig svedig!! aadddd

du er bare så lækker!!!!!
den skal være sort og petroleumsfarvet!!!

Anmeld

21. juli 2008

Helle30

Nårja Ivfer, - dig æsker jeg også!(H)

Anmeld

21. juli 2008

birgittemarie

Jeg elsker også Ivf og Helle (L)(L)(L)

En gang imellem kan jeg blive lige så tudesentimental over jer, som jeg kan over datteren min (L) Ih, hvor er det dejligt, I altid er her (L)(L)(H)

iihhhh jeg skal bruge den i september!!! jeg har en scanner og får den lige scannet med det samme!!! jeg ved altså ikke hvd stof den skal være i?? men ikke sådan noget tyl agtigt noget man ikke kan trække vejret i!! jeg er nemlig svedig!! aadddd

du er bare så lækker!!!!!
den skal være sort og petroleumsfarvet!!!

Fedt, du først skal bruge den til september! Var lige ved at være bange for, at jeg skulle have maskinen op i de helt hurtige omdrejninger til på lørdag 8(8D

Jeg prøver lige at kigge lidt efter stof til sagen... Jeg elsker også petroleum og sort er altid skønt, så jeg skal nok finde noget MUAZZZZZA stof, som du kan ånde i uden pletter og påtrængende lugte... (C)

Knusemøsser fra Birgitte, som nu vil fare i postboksen og se på tegning!

Anmeld

22. juli 2008

ka li ja

det skal helst også være noget stof man kan bevæge sig i. lidt stræk agtig, hvis du forstår hvad jeg mener. fx overarmene...

nå men har scannet det ind nu. hvad adr sender jeg til?? din msn adr??

Anmeld

22. juli 2008

birgittemarie

Ja, strækstof tænker jeg også vil være godt. Noget lækkert bomulds noget, som falder godt og er til at ånde i.
Send den bare til MSN mail adressen. Glæder mig til at se på sagerne! (H)

Anmeld

22. juli 2008

ka li ja

har du fået den???
ja det lyder bare lækkert!!:D
tror du det blir mega dyrt??

Anmeld

22. juli 2008

birgittemarie

Nej, det gør det ikke. Altså dyrt er selvfølgelig et vidt begreb, men for sådan en overtræksrytter som dig, skal jeg nok holde prisen heeelt nede for at vise min med-overtræks-rytterlige respekt (L)

Altså, vi skal sikkert bruge 1,5 til 2 m. stof. Det kommer til at koste mellem 50 og 150 kroner meteren afhængigt af, hvad vi finder. Så er der mig og jeg skal have... åh, nu skal jeg regne og jeg er præmenstruelt overtræt +o(;) Det er svært at sige, før jeg lige får fundet noget stof og regnet ud, hvordan den skal sys og hvor lang tid det kommer til at tage. ..Men jeg kan i hvert fald sige mellem 200 og ikke over 500 kroner. Så slutprisen bliver mellem 275,- og 800,- kroner afhængigt af stof og detaljer osv. Gav det nogen som helst form for mening? 8D

Og jeg foretager ingen fordyrende valg, før jeg har konfereret med dig, så du skal ikke være bange for, at den lige pludselig kommer op på 800,- når du gik og regnede med 275,-

Anmeld

22. juli 2008

Loggidut

ha ha kalaha...hvad fanden er nu det her?

er du kommet i midtvejskrisen?

du har da nok en af de fedeste personligheder jeg nogen sinde har mødt!
og så afspejler du forresten det meste af det jeg aldrig havde turdet, og som jeg alligevel er røv misundelig på.

det fede ved dig er sgu da din totale ligefremme og drøn ærlige måde at være på!

ja og ekstra kilo...>( er der nogen herinde der ikke kan prale af det?
Men ligefrem en ko...aj...lol...nu du sgu sjov!
Jeg tror dælme det er godt du snart skal jobbe igen, så du kan komme ud og blive bekræftet igen, og forresten, hvad ville der så være ved en kalaha som vejede 56 kilo, og bare var slimeline...aj du er sgu så nem at elske som den du er...så lad da lige være med at lave for meget om!

altså, der er jo meget tøj som man bare ikke kan gå med, f.eks lavtaljet bukser...de høre til den yngre genration, ja og så tynen, for hun er jo slimline i sig selv...men gider jeg græde over det...niks, vær nu stolt af dig selv og de dejlige unger der har givet dig de ekstra kilo...de ekstra kilo fortæller jo en god succes-historie i sig selv...ik!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.