[citat][f][småt]Helle30 skriver:[/småt][/f]
-Ved du hvad Karina? I går, da du spurgte om, hvad en ipod er, og hvornår man bruger den, så synes jeg bare, det var så skønt.
Jeg aner intet om det apparat selv, og jeg ville have stillet samme sp. hvis ikke jeg var så hæmmet. Det er du så bestemt ikke, og det har jeg beundret dig for mange gange. Måske er det også derfor, du er så kreativ og derfor, du har en evne til at tage alting så dejlig let.
Havde du stukket hovedet ind til mig og brølet på en tankstation (som jeg kan forstå der var tale om før sydhavsfesten) så havde jeg da også lige kigget en omgang. Du har tatoer og flerfarvet hår og hvad ved jeg, men du er f...én af de lækreste personligheder, jeg har haft gaven af at opnå venskab med.
Hvis der er nogen, der ligner (og lugter af) en ko lige pt, så er det mig - gravid og hængebugsagtig (aj - de't vist en grisetype??) Jeg har så bare den fordel, at jeg kan læse dine indlæg og opnå et rigtig godt humør.
Jeg kan desværre ikke hjælpe dig med lækre tøjlinks. Ville bare lige give dig en verbal røffel.
(H) - Æsker dig - Helle[/citat]
iiihhh altså hvor er du fantastisk(L)(L) ed slet ikke hvad jeg skal sige!!!
men nu har jeg lige tegnt en fedt bluse/skjorte. som jeg håber bm kan sy!!!!! så kunne jeg blive hot til min mands fest:D
og hvis der er noget du hvert fald ikke ligner så er det et hængebugsvin!!! jo så i hvert fald et smukt et af slagsen(L) tak(H)
Anmeld