hvor finder jeg noget fedt tøj!!??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. juli 2008

Tynen

Stop med det der selvmedlidende ynk, Kalaha!!

Du er sååå smuk og dejlig!
....Og så har du det fede hår (L)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2008

Rasmine

Kan da ikke se du har 4 patter. Eller er det 5 en ko har?
Kan da heller ikke se at køer har orange hår?
Eller lilla, eller hvad for en farve dit hår har idag?

Du har sgu da heller ikke lort og tis ned af benene?

Og luk så lige.

Du er da lækker som du er, selvom du siger du skal tabe et par kilo.
Så gør det!

Sig til dig selv, at efter sommerferien, skal det være slut med de søde sager, og gå så lige nogle lange ture!

Anmeld

21. juli 2008

ka li ja

javel!!
jamen jeg begynder på arb om 3 uger.. så der kommer det nok af sig selv! men hvorfor fanden siger jeg altiid - i morgen!!, i morgen....

aj jeg har kunnet tage mig sammen, så det burde jeg også igen!! op på hesten og kom med til festen!!:D

Anmeld

21. juli 2008

birgittemarie

Jeg kan sy en til dig, hvis du kan tegne den til mig eller fortælle, hvordan du vil have den. Så kan jeg google noget stof til dig. Var det noget?
Og du er smuk præcis som du er, ekstra kilo eller ej er du en steg (L)

Knus fra Birgitte

Anmeld

21. juli 2008

ka li ja

ved du hvad! det ville da være fantastisk hvis du kunne det.. men hvordan?
jeg kan jo ikke bare lige komme forbi og prøve i ny og næ!! og jeg ved heller ikke hvad form der er go til mig!! maven skal skjules!!!

Anmeld

21. juli 2008

birgittemarie

Du giver mig nogle mål, som jeg fortæller dig senere og så må vi sende den frem og tilbage, hvis der er noget med noget. Men der burde der nu ikke blive, når den skal have en løs pasform...

Anmeld

21. juli 2008

ka li ja

jamen jeg har lige skitse tegnet den!!!!!!
skal jeg lige tegne den pæn?? og hvad mål skal du bruge?? og jeg aner ikke hvad stof det skal være i!!??
ps jeg elsker dig!!!!!!(L)(L)(L)(H)(H)

Anmeld

21. juli 2008

Helle30

-Ved du hvad Karina? I går, da du spurgte om, hvad en ipod er, og hvornår man bruger den, så synes jeg bare, det var så skønt. Jeg aner intet om det apparat selv, og jeg ville have stillet samme sp. hvis ikke jeg var så hæmmet. Det er du så bestemt ikke, og det har jeg beundret dig for mange gange. Måske er det også derfor, du er så kreativ og derfor, du har en evne til at tage alting så dejlig let. Havde du stukket hovedet ind til mig og brølet på en tankstation (som jeg kan forstå der var tale om før sydhavsfesten) så havde jeg da også lige kigget en omgang. Du har tatoer og flerfarvet hår og hvad ved jeg, men du er f...én af de lækreste personligheder, jeg har haft gaven af at opnå venskab med. Hvis der er nogen, der ligner (og lugter af) en ko lige pt, så er det mig - gravid og hængebugsagtig (aj - de't vist en grisetype??) Jeg har så bare den fordel, at jeg kan læse dine indlæg og opnå et rigtig godt humør. Jeg kan desværre ikke hjælpe dig med lækre tøjlinks. Ville bare lige give dig en verbal røffel. (H) - Æsker dig - Helle

Anmeld

21. juli 2008

birgittemarie

Jeg elsker også dig, min blomst (L)(L)(L)

Du behøver sikkert ikke tegne den pæn, så længe jeg bare kan forstå meningen :) Har du scanner?

Jeg skal lige se tegningen, før jeg kan sige, hvilke mål, jeg skal bruge. Så finder vi noget stof og så kan jeg regne en pris ud også og den skal nok blive sveden, lover jeg dig ;)

Hvornår skal du bruge den?

Anmeld

21. juli 2008

ka li ja

[citat][f][småt]Helle30 skriver:[/småt][/f] -Ved du hvad Karina? I går, da du spurgte om, hvad en ipod er, og hvornår man bruger den, så synes jeg bare, det var så skønt. Jeg aner intet om det apparat selv, og jeg ville have stillet samme sp. hvis ikke jeg var så hæmmet. Det er du så bestemt ikke, og det har jeg beundret dig for mange gange. Måske er det også derfor, du er så kreativ og derfor, du har en evne til at tage alting så dejlig let. Havde du stukket hovedet ind til mig og brølet på en tankstation (som jeg kan forstå der var tale om før sydhavsfesten) så havde jeg da også lige kigget en omgang. Du har tatoer og flerfarvet hår og hvad ved jeg, men du er f...én af de lækreste personligheder, jeg har haft gaven af at opnå venskab med. Hvis der er nogen, der ligner (og lugter af) en ko lige pt, så er det mig - gravid og hængebugsagtig (aj - de't vist en grisetype??) Jeg har så bare den fordel, at jeg kan læse dine indlæg og opnå et rigtig godt humør. Jeg kan desværre ikke hjælpe dig med lækre tøjlinks. Ville bare lige give dig en verbal røffel. (H) - Æsker dig - Helle[/citat] iiihhh altså hvor er du fantastisk(L)(L) ed slet ikke hvad jeg skal sige!!! men nu har jeg lige tegnt en fedt bluse/skjorte. som jeg håber bm kan sy!!!!! så kunne jeg blive hot til min mands fest:D og hvis der er noget du hvert fald ikke ligner så er det et hængebugsvin!!! jo så i hvert fald et smukt et af slagsen(L) tak(H)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.