Glemte at vise jer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. september 2010

Grynt

VIPpigen skriver:

Hmm, så vil jeg da ikke lige kaste mig ud i at tegne en masse mønstre af endnu, men bare lige det ene jeg faldt for... Ja, onion kan skaffes de fleste steder. Irritere mig dog at de bruger tegninger og ikke billeder af det rigtige tøj udenpå, det er faktisk den eneste grund til jeg ikke har købt dem, men måske jeg skulle prøve alligevel

Måske der er en pointe til at de kun tegner modellerne (hvad ved jeg?) Måske det er meningen at "tvinge" os til at være kreative med matrialerne og farverne??? Bare et bud

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2010

VIPpigen

Grynt/Tina skriver:

Måske der er en pointe til at de kun tegner modellerne (hvad ved jeg?) Måske det er meningen at "tvinge" os til at være kreative med matrialerne og farverne??? Bare et bud

Det kunne tænkes, syntes bare det har været svært at vurdere hvordan det netop ville sidde på barnet når man ikke kan se det på. Hihi. Men måske jeg også skulle kaste mig ud i det

Anmeld

12. september 2010

Diana...

VIPpigen skriver:

Helt enig, og har bare kigget på nettet om jeg kunne finde noget, men det er pist, så skal lige høre om svigermor kan huske hvor hun købte det, og se om de har mere og selvfølgelig hvad det koster

Det må du meget gerne

Anmeld

12. september 2010

Grynt

VIPpigen skriver:

Det kunne tænkes, syntes bare det har været svært at vurdere hvordan det netop ville sidde på barnet når man ikke kan se det på. Hihi. Men måske jeg også skulle kaste mig ud i det

Jeg kan kun anbefale dig at prøve dem. Jeg har efterhånden syet en del og er yders tilfreds med dem  

Anmeld

12. september 2010

VIPpigen

Grynt/Tina skriver:

Jeg kan kun anbefale dig at prøve dem. Jeg har efterhånden syet en del og er yders tilfreds med dem  

Sidder lige og kigger på deres hjemmeside, og der har de lavet nogen eksempler, og det ligner jo ikke tegningerne der er på pakkerne, men er MEGET BEDRE... Så helt klart noget jeg skal have kigget nærmere Tak for inspirationen

Anmeld

12. september 2010

Grynt

VIPpigen skriver:

Sidder lige og kigger på deres hjemmeside, og der har de lavet nogen eksempler, og det ligner jo ikke tegningerne der er på pakkerne, men er MEGET BEDRE... Så helt klart noget jeg skal have kigget nærmere Tak for inspirationen

Det var så lidt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.