Glemte at vise jer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. september 2010

Grynt

VIPpigen skriver:

Mønstret er fra minikrea, blandet med lidt selvdesign.

Minikrea går da ikke så højt op i str, eller gør det? Skal bruge str 98+ men omvendt så kan jeg jo bare lave lidt om på posebukserne fra onion (som for øvrigt også er gode)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2010

Diana...

Hold op de er godt nok søde. Ja jeg kunne også tænke mig at vide hvad sådan et par mon skulle koste? 

Anmeld

12. september 2010

SiLiMiMa

VIPpigen skriver:

De ballonbukser jeg lavede til kærestens niece, hun fyldte 2 her i august, og ville lige lave en lille prøve, da jeg har hørt de skulle være møg irriterende at lave. Men er ret stolt af det endelige resultat, og de skulle da prøves med det sammen hun fik dem pakket ud.

ej de er søde! sikke noget flot stof!

BRAVO!!!

Anmeld

12. september 2010

VIPpigen

Grynt/Tina skriver:

Minikrea går da ikke så højt op i str, eller gør det? Skal bruge str 98+ men omvendt så kan jeg jo bare lave lidt om på posebukserne fra onion (som for øvrigt også er gode)

Jo, nogen af deres mønstre går op i den størrelse, man skal bare lige finde dem, og evt lave om på dem. Hihi. Ja, har også hørt meget godt om onion mønstre. Har kastet mig over et ottobre blad nu, hvor der også bare er så meget fedt i. Men hold op de er svære at opstøve på biblioteket

Anmeld

12. september 2010

VIPpigen

Diana... skriver:

Hold op de er godt nok søde. Ja jeg kunne også tænke mig at vide hvad sådan et par mon skulle koste? 

Vil skyde på omkring 150,- men det kommer helt an på materialet. Stoffet har jeg desværre ikke mere af, da jeg snuppede det ved svigermor

Anmeld

12. september 2010

VIPpigen

Heise skriver:

ej de er søde! sikke noget flot stof!

BRAVO!!!

Tak tak...

Anmeld

12. september 2010

Diana...

VIPpigen skriver:

Vil skyde på omkring 150,- men det kommer helt an på materialet. Stoffet har jeg desværre ikke mere af, da jeg snuppede det ved svigermor

Åhh det var ellers lige det jeg faldt for  Det er bare SÅ sødt. 

Anmeld

12. september 2010

Grynt

VIPpigen skriver:

Jo, nogen af deres mønstre går op i den størrelse, man skal bare lige finde dem, og evt lave om på dem. Hihi. Ja, har også hørt meget godt om onion mønstre. Har kastet mig over et ottobre blad nu, hvor der også bare er så meget fedt i. Men hold op de er svære at opstøve på biblioteket

Har også nogle Ottobre blade. Mange rigtig søde ideer og ting i, men jeg er bare ikke så tilfreds med deres pasforme  Kan virkelig godt anbefale onion mønstre for de er nemme at gå til, passer godt i pasform (til mine børn altså   ) , der er altid til 1-2 forskellige sæt tøj man kan sætte sammen (mix 'n' match), de er også billige (syntes jeg) og man kan få dem næsten alle steder

Anmeld

12. september 2010

VIPpigen

Diana... skriver:

Åhh det var ellers lige det jeg faldt for  Det er bare SÅ sødt. 

Helt enig, og har bare kigget på nettet om jeg kunne finde noget, men det er pist, så skal lige høre om svigermor kan huske hvor hun købte det, og se om de har mere og selvfølgelig hvad det koster

Anmeld

12. september 2010

VIPpigen

Grynt/Tina skriver:

Har også nogle Ottobre blade. Mange rigtig søde ideer og ting i, men jeg er bare ikke så tilfreds med deres pasforme  Kan virkelig godt anbefale onion mønstre for de er nemme at gå til, passer godt i pasform (til mine børn altså   ) , der er altid til 1-2 forskellige sæt tøj man kan sætte sammen (mix 'n' match), de er også billige (syntes jeg) og man kan få dem næsten alle steder

Hmm, så vil jeg da ikke lige kaste mig ud i at tegne en masse mønstre af endnu, men bare lige det ene jeg faldt for... Ja, onion kan skaffes de fleste steder. Irritere mig dog at de bruger tegninger og ikke billeder af det rigtige tøj udenpå, det er faktisk den eneste grund til jeg ikke har købt dem, men måske jeg skulle prøve alligevel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.