Glemte at vise jer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.602 visninger
25 svar
0 synes godt om
12. september 2010

VIPpigen

De ballonbukser jeg lavede til kærestens niece, hun fyldte 2 her i august, og ville lige lave en lille prøve, da jeg har hørt de skulle være møg irriterende at lave. Men er ret stolt af det endelige resultat, og de skulle da prøves med det sammen hun fik dem pakket ud.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2010

dorthemus

Øj hvor er de fine..hvad ville sådan et par mon koste?

Anmeld

12. september 2010

Mathilde

GUD hvor er de flotte jeg ELSKER sommerfugle Er sikker på at Celina også ville være blevet super glad for dem

Anmeld

12. september 2010

VIPpigen

dorthemus skriver:

Øj hvor er de fine..hvad ville sådan et par mon koste?

Det kommer helt an på materialet jeg skal bruge, har desværre ikke mere af sommerfuglestoffet da jeg snuppede det ved svigermor. Men vil tro ca 150 også ligesom det andet.

Anmeld

12. september 2010

VIPpigen

Mathilde skriver:

GUD hvor er de flotte jeg ELSKER sommerfugle Er sikker på at Celina også ville være blevet super glad for dem

Syntes også bare det var så fedt, så skyndte at snuppe det fra svigermors gemmer... Har desværre ikke mere af lige det, men vil holde øje med hvad jeg ellers kan få fat i...

Anmeld

12. september 2010

Mathilde

VIPpigen skriver:

Syntes også bare det var så fedt, så skyndte at snuppe det fra svigermors gemmer... Har desværre ikke mere af lige det, men vil holde øje med hvad jeg ellers kan få fat i...

Ja hold lige øje med det

Anmeld

12. september 2010

dorthemus

VIPpigen skriver:

Det kommer helt an på materialet jeg skal bruge, har desværre ikke mere af sommerfuglestoffet da jeg snuppede det ved svigermor. Men vil tro ca 150 også ligesom det andet.

Øvvvvvvvvv elsker bare sommerfugle 

Anmeld

12. september 2010

Grynt

rigtig søde bukser, det har du gjort godt  . Vildt flot stof Hvor er mønstret fra?

Anmeld

12. september 2010

VIPpigen

dorthemus skriver:

Øvvvvvvvvv elsker bare sommerfugle 

Også her, og kunne bare se nogen vildt fede bukser i det stof med det samme jeg så det, så det var bare perfekt....

Anmeld

12. september 2010

VIPpigen

Grynt/Tina skriver:

rigtig søde bukser, det har du gjort godt  . Vildt flot stof Hvor er mønstret fra?

Mønstret er fra minikrea, blandet med lidt selvdesign.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.