Hvornår gik jeres vand??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. september 2010

Sofia24

Vandet gik kl 05.45 da jeg var 40+3, men uden efterfølgende veer eller det der ligner! Han er født 2 1/2 døgn efter vandafgang, men 12 timer efter ve-drop blev sat til...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2010

Lise

Første gang gik det 38+2, og han blev født 38+3.

Anden gang blev det taget da jeg var 9 cm åben 40+0.

Anmeld

16. september 2010

Gustavsmor

Begge mine fødsler er startet med vandafgang henholdsvis 38+5 og 38+4.....

Anmeld

16. september 2010

Mai-pigen

Mit vand blev taget første gang, da jeg var 40+2.. Her anden gang går jeg spææændt og venter på der sker noget..

Anmeld

16. september 2010

SannaFo1

Første gang fik jeg prikket hul på vandet efter veer i 36 timer og ½ time senere fødte jeg min lille pige. Var i uge 40+4..

Anden gang gik vandet af sig selv efter veer i 9 timer og 7cm åben. 1 time senere havde jeg født min søn. Var i uge 39+1.

Anmeld

16. september 2010

SiLiMiMa

henh01 skriver:

Hej

Jeg er lidt nysgerrig på jeres erfaringer med vandafgang. Jeg selv fødte min datter på terminsdagen for 6 år siden og der blev vandet taget på fødegangen.

Er nu gravid i 31. uge og håber på at vandet går af sig selv - og gerne lidt før tid

Hvor langt henne var I da jeres vand gik??

1. gang ved jeg ikke - jeg sad i badekar og HADEDE det, men havde ikke overskud til at sige, at jeg ville op, så vandet gik engang i løbet af den tid jeg sad der (1-2 timer før jeg fødte, tipper jeg på).

2. gang gik det spontant kl lidt i 5 nytårsmorgen i min seng........fødte 1 timer og 45 min senere - nåede kun lige akkurat på sygehuset - min værste biltur EVER!

3. gang gik det under presseveerne....

4. gang prikkede JM hul - fødte 15 min senere....

heise

Anmeld

16. september 2010

lucas<3

henh01 skriver:

Hej

Jeg er lidt nysgerrig på jeres erfaringer med vandafgang. Jeg selv fødte min datter på terminsdagen for 6 år siden og der blev vandet taget på fødegangen.

Er nu gravid i 31. uge og håber på at vandet går af sig selv - og gerne lidt før tid

Hvor langt henne var I da jeres vand gik??

mit vand blev taget da jeg var i uuge 42.

Anmeld

16. september 2010

forår

mit vand gik da jeg var 36+6 kl 0600 og jeg fødte kl 1600 samme dag

Anmeld

16. september 2010

JulieE

Jeg har aldrig oplevet naturlig vabdafgang. Først gang for snart 6½ år siden tog de vandet et par timer indne han blev født efter næsten en hel nats veer.

Anden gang blev jeg sat igang da jeg var 42+0 ved at vandet blev taget... Min datter er født 4 time rog 12 min efter de prikkede hun på fosterhinande 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.