Hvornår gik jeres vand??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.785 visninger
28 svar
0 synes godt om
12. september 2010

henh01

Hej

Jeg er lidt nysgerrig på jeres erfaringer med vandafgang. Jeg selv fødte min datter på terminsdagen for 6 år siden og der blev vandet taget på fødegangen.

Er nu gravid i 31. uge og håber på at vandet går af sig selv - og gerne lidt før tid

Hvor langt henne var I da jeres vand gik??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2010

BabyAnno2012

Jeg var 40+1 da mit vand gik og jeg lå på fødestuen da det gik af sig selv var 7 cm åben inden mit vand gik

Anmeld

12. september 2010

Mette-Marie

Første gang gik vandet om morgenen, da jeg var 37+0 - jeg fødte 16 timer senere.

Anden gang, gik vandet på fødestuen 38+5. Jeg var 10 cm åben og havde fået ok til at presse. Frederik blev født 20 min efter.

Mette, mor til Frederik 28.05.10 og Oskar 22.12.06

Anmeld

12. september 2010

Risen

Mit vand gik klokken 20:00 om aftenen og fødte næste morgen klokken 8:00 , der var jeg 40+5

Anmeld

12. september 2010

sarahb

39+6 og det var efter maaaaaange timer med veer..

Anmeld

12. september 2010

missie20

Jeg var 34+5 da vandet gik og 2 min. efter fik jeg veer. 9½ time efter kom vores lille prins til verdenen. Da jeg var i uge 32 var jeg ved at gå i fødsel,men de fik stoppet det og jeg fik (baby fik) noget til lungerne så de kunne modnes. Så de stoppede ikke min fødsel da vandet gik i uge 34

Anmeld

12. september 2010

Mor-til-asta-09

jeg var 36+5 da mit vand gik kl. 02 om natten.. fødte da jeg var 36+6 kl. 02,37

Anmeld

12. september 2010

TbCp

Jeg var 35 + 2 da vandet gik en tidlig morgen.... veerne begyndte så småt at murre en times tid senere og sent om aftenen kom Liva så til verden ved akut kejsersnit

Anmeld

12. september 2010

Muffinmus

Hej

Kan godt forstå du ikke gider mere, har selv været der med min søn dengang.Men du skal ikke ønske at føde før tid da dit barn altså uanset hvad du gerne vil, har bedst af at blive derinde alle 40 uger. Med mindre vi jo snakker SFG, men det har du jo ikke.-)

Så bid det i dig så godt du kan og tro på det bedste de næste 2-3 mdr:-)

Ang vandet, så blev mit taget første gang på FG

andengik det da jeg fik de første veer.Så der er håb for dig hvis du ønsker vandet skal gå først.

Synes også det var rart, fordi man da så IKKE var i tvivl om at nu var det nu.

Anmeld

12. september 2010

wamse

Jeg var 36+? ved første fødsel, da vandet gik

38+? ved anden fødsel, da vandet gik

40+4 ved tredje fødsel, da vandet gik

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.