Hvornår gik jeres vand??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. september 2010

henh01

MariaE skriver:

Hej

Kan godt forstå du ikke gider mere, har selv været der med min søn dengang.Men du skal ikke ønske at føde før tid da dit barn altså uanset hvad du gerne vil, har bedst af at blive derinde alle 40 uger. Med mindre vi jo snakker SFG, men det har du jo ikke.-)

Så bid det i dig så godt du kan og tro på det bedste de næste 2-3 mdr:-)

Ang vandet, så blev mit taget første gang på FG

andengik det da jeg fik de første veer.Så der er håb for dig hvis du ønsker vandet skal gå først.

Synes også det var rart, fordi man da så IKKE var i tvivl om at nu var det nu.

Han er skønnet til at være større end normalt i den uge jeg er i, så derfor tænker jeg at 14 dage før termin ikke ville gøre mig spor..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2010

millesofie

henh01 skriver:

Hej

Jeg er lidt nysgerrig på jeres erfaringer med vandafgang. Jeg selv fødte min datter på terminsdagen for 6 år siden og der blev vandet taget på fødegangen.

Er nu gravid i 31. uge og håber på at vandet går af sig selv - og gerne lidt før tid

Hvor langt henne var I da jeres vand gik??

mit vand gik ca en time før fødsel

Anmeld

12. september 2010

MyBaby

Hos mig gik vandet som det allerførste - og ni timer senere kom Ida til verden. Veerene startede af sig selv en time efter vandet var gået.

Anmeld

12. september 2010

NatasjaL

mit vand gik 5 timer før jeg fødte, 2 min efter det var gået kom den første onde vee

med min datter ( første fødsel ) tog de det også inde på sygehuset, da jeg blev sat igang.

Anmeld

16. september 2010

Mullebergen

Første gang 33+2

Anden gang 36+5

Anmeld

16. september 2010

Con

1. gang 40 + 4: Vandet gik kl. 2 om natten, fødte kl. 18.00.

2. gang 39 + 4: Vandet gik 20.30, fødte kl. 5 om morgenen.

Begge gange ingen veer efter vandafgang, fik ve-drop 1. gang, 2. gang fik jeg blot en pille, det var nok.

Anmeld

16. september 2010

Low

Jeg må have været på fødestuen for jeg husker slet ikke at det gik faktisk .. jeg var også træt efter 3 dage igangsættelse

Anmeld

16. september 2010

Low

Low skriver:

Jeg må have været på fødestuen for jeg husker slet ikke at det gik faktisk .. jeg var også træt efter 3 dage igangsættelse

Jeg var forresten 42+2 da jeg fødte min søn.

Anmeld

16. september 2010

mariamiss6

Første gang har jeg ingen anelse om hvornår vandet gik... Det skyldes at vandet slet ikke kunne slippe forbi baby, og selvom hinderne jo må have været sprunget, så kom vandet altså først med ud da baby kom....

2. gang gik vandet da jeg var 2½-3 timer inde i en kun 4.45 timer lang fødsel.... altså vandet gik her ca. en ½ time før jeg fik presseveer....

Anmeld

16. september 2010

Diana...

Jeg var 13 dage over tid da mit vand gik og det var efter 4 dages veer løsnet hinder 2 gange og det gik i fødekaret og 45 min efter fødte jeg Lucas.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.