Politikens Graviditetsbog sælges..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
26. september 2010

Mutti2B

dorthemus skriver:

Okay...men ved du havd? Man skal sgu tro på det...ved det lyder mærkeligt, men jeg VIDSTE bare at det ville lykkes første gang for mig

Det troede jeg også første gang, men havde samtidig svært ved at forholde mig til det. De næste 2 gange havde jeg bare en underlig følelse af at der var noget galt og at jeg ikke kunne blive insemineret, hvilket jo også viste sig at være rigtigt. Så jeg håber at min goe mavefornemmelse holder stik  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2010

dorthemus

Mutti2B skriver:

Det troede jeg også første gang, men havde samtidig svært ved at forholde mig til det. De næste 2 gange havde jeg bare en underlig følelse af at der var noget galt og at jeg ikke kunne blive insemineret, hvilket jo også viste sig at være rigtigt. Så jeg håber at min goe mavefornemmelse holder stik  

Dét gør den!!!!!

Anmeld

26. september 2010

Mutti2B

dorthemus skriver:

Dét gør den!!!!!

Anmeld

26. september 2010

Kløver

dorthemus skriver:

Så sælger jeg min Politikens Graviditetsbog.

VELHOLDT OG UDEN ÆSELØRER

Nypris: 299 kr.

Sælges for 150 pp eller BYD

vil ikke byde da jeg har den selv, men vil da sige at jeg er super glad for min, og dne kan varmt anbefales, vil næsten kalde den et must eller need to have

Anmeld

26. september 2010

dorthemus

Maja84 skriver:

vil ikke byde da jeg har den selv, men vil da sige at jeg er super glad for min, og dne kan varmt anbefales, vil næsten kalde den et must eller need to have

Præcis! Den lå fast ved sengen i hele min graviditet. Der står ALT man har brug for at vide....eller ikke vidste man har brug for at vide

Anmeld

26. september 2010

Kløver

dorthemus skriver:

Præcis! Den lå fast ved sengen i hele min graviditet. Der står ALT man har brug for at vide....eller ikke vidste man har brug for at vide

hehe ja der står så meget god viden i den, og jeg er super glad for min

Synes også den giver svar på meget, og kan godt li deres uge for uge, og trimester opdeling, og er vild med der også er gode farverige billeder i

Anmeld

26. september 2010

dorthemus

Maja84 skriver:

hehe ja der står så meget god viden i den, og jeg er super glad for min

Synes også den giver svar på meget, og kan godt li deres uge for uge, og trimester opdeling, og er vild med der også er gode farverige billeder i

Det eneste minus er, at den er tung som et hus og IKKE kan ligge særlig længe på maven når man skal læse i den

Anmeld

26. september 2010

Kløver

dorthemus skriver:

Det eneste minus er, at den er tung som et hus og IKKE kan ligge særlig længe på maven når man skal læse i den

haha ja det er der noget om, jeg sidder mest med den, men ja den bliver hurtig tung, men jeg lægger den nogle gange på bordet, og så kan jeg sidde i lænestolen og så læse i den, man skal bare heller ik gøre det for længe af ganegn, så er det ryggen det går ud over, men måske det er meningen så man når at træne armene til man har født den lille

Anmeld

26. september 2010

dorthemus

Maja84 skriver:

haha ja det er der noget om, jeg sidder mest med den, men ja den bliver hurtig tung, men jeg lægger den nogle gange på bordet, og så kan jeg sidde i lænestolen og så læse i den, man skal bare heller ik gøre det for længe af ganegn, så er det ryggen det går ud over, men måske det er meningen så man når at træne armene til man har født den lille

Jeps, især hvis man får en lille basse

Anmeld

26. september 2010

Kløver

dorthemus skriver:

Jeps, især hvis man får en lille basse

hehe ja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.