Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
dorthemus skriver: Kom nuuuuuuuuuu..skal ikke have flere børn
Kom nuuuuuuuuuu..skal ikke have flere børn
Hvis du stadig har den når jeg engang bliver gravid, så vil jeg gerne købe den
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mutti2B skriver: Hvis du stadig har den når jeg engang bliver gravid, så vil jeg gerne købe den
Køb den nu...det kan måske betyde held
dorthemus skriver: Køb den nu...det kan måske betyde held
Nu lokker du
Men jeg må hellere vente til den dag, hvor jeg stolt kan proklamere at jeg har "tisset streger"
Mutti2B skriver: Nu lokker du Men jeg må hellere vente til den dag, hvor jeg stolt kan proklamere at jeg har "tisset streger"
Hihi ja..hvornår skal du teste igen?
Det er nemlig rigtigt, når man har lavet noget så perfekt... Er det ikke det man siger, man skal ikke gentage en succes?
Tror godt nok os den kommer til at koste en del i porto
men helt sikkert en bog jeg ellers kunne finde på at købe.
håber der er en anden der får glæde af den
dorthemus skriver: Hihi ja..hvornår skal du teste igen?
Hvis jeg er heldig at jeg kan blive insemineret næste gang, så er der over en måned til. Puha, det er lang tid . Havde godt nok aldrig troet at det ville blive så hårdt. Men jeg har en rigtig go mavefornemmelse med næste forsøg
Dictes mor skriver: Det er nemlig rigtigt, når man har lavet noget så perfekt... Er det ikke det man siger, man skal ikke gentage en succes?
Taaaaaaaaaak
SoffiLine skriver: Tror godt nok os den kommer til at koste en del i porto men helt sikkert en bog jeg ellers kunne finde på at købe. håber der er en anden der får glæde af den
Max 75 kr. i porto...tjekkede lige på post danmarks hjemmeside...vi ku deles om portoen??
Mutti2B skriver: Hvis jeg er heldig at jeg kan blive insemineret næste gang, så er der over en måned til. Puha, det er lang tid . Havde godt nok aldrig troet at det ville blive så hårdt. Men jeg har en rigtig go mavefornemmelse med næste forsøg
Okay...men ved du havd? Man skal sgu tro på det...ved det lyder mærkeligt, men jeg VIDSTE bare at det ville lykkes første gang for mig
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128