Formiddagslur ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juli 2008

Lise

Næh... idag, som har været meget normal, har været som følger:

Vågen kl 7.
Lur 09.45-12
Lur 15.15-17

Og nu prøver vi at få ham til at sove...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2008

ivfmarie

Lise skriver:

Vågen kl 7.
Lur 09.45-12
Lur 15.15-17

Jamen hvor dælan kan det passe med vuggeren... laver de aldrig noget for alle børn (ture, besøg, film.. what ever) om formiddagen?
Det er ihvertfald altid om formiddagen at dp-ungerne er på farten - derfor passer det meget skidt hvis børnerne sover hele formiddagen.

Marie - der vel i grunden kan være ligeglad ;)

hehe... og pøj pøj med putningen - ferie kan være både godt og skidt 8(

Anmeld

20. juli 2008

Tynen

Stella sover 2 gange om dagen nu.

Hun bliver afl i Dp kl. 830 (Skulle forestille at stå op kl. 8, men det ved man jo aldrig helt alligevel) og kommer først ud at sove kl. 1130-12 stykker.
Her sover hun gerne til kl. 14.

Når hun bliver hentet kl. 16 kommer hun ud at sove en bette morfar fra 1630-1715 - Ellers er hun drøn træls at være sammen med til hun skal i seng om aftenen.

Anmeld

20. juli 2008

Lise

ivfmarie skriver:

Lise skriver:

Vågen kl 7.
Lur 09.45-12
Lur 15.15-17

Jamen hvor dælan kan det passe med vuggeren... laver de aldrig noget for alle børn (ture, besøg, film.. what ever) om formiddagen?
Det er ihvertfald altid om formiddagen at dp-ungerne er på farten - derfor passer det meget skidt hvis børnerne sover hele formiddagen.

Marie - der vel i grunden kan være ligeglad ;)

hehe... og pøj pøj med putningen - ferie kan være både godt og skidt 8(

Tror aldrig de har alle børn med ude på én gang. Ofte er de store afsted i zoo eller på gåtur eller hvad de laver... og så er nogle tilbage - ofte Simon da han jo så sover når de andre er vågne. Nogle gange sover han også til spisetiderne, men så laver de bare en madpakke til ham som han så får når han vågner. Der skal jo også være nogen til at underholde gokkerne i frokostpausen - og den tjans har Simon vist :P

Og putning - vi var konsekvente , i hvert fald med at blive inde på værelset. Han skreg løs i en times tid, hvor vi skiftedes lidt til at gå ind og sige schyyye og bare være der. Han var helt opløst...efter en time tog jeg ham op, hvor han klamrede sig fast til mig. Satte mig ned med ham, hvor han så faldt i søvn ovenpå mig... lagde ham i sengen - og han vågnede ikke :)) Han har lige hylet op nu for 5 min siden, så måtte lige ind og holde ham, men så kunne jeg lægge ham igen. Spændende hvor lang tid der går før han hyler igen...

Anmeld

20. juli 2008

Marco2

Em vågner typisk 6.30 og kan så holde til alt mellem 8.30 - 10. Og så får hun en lur over middag.... fra ca. 14-15 til ?? Og bliver puttet mellem kl. 18.30-21 alt afhængig af hvor lang eftermiddagsluren har været, og hvor lang tid putningen tager... Om de laver noget fælles med ungerne som ture und so weiter... don't know. Tror da de tager på ture, men ved ikke hur det kører, for hun er jo ikke startet endnu.... Tror da det kommer til at køre mere strømlinet når hun engang starter i vs. Men de er nu rimelig fleksible omkring tidspunkterne for spisning og sovning. Er barnet sultent får det noget at spise og er det træt kommer de ud at sove... Men sådan kører det herhjemme lige nu. Men det ændrer sig nu nok til august, når hun engang starter. Min SP sagde jo også at de havde godt af tre lure, men den får jeg aldrig Em lokket med på. Så skal jeg da finde ud at af at hvor batterierne sidder så jeg kan få dem pillet ud.... AG - som siger g'nat nu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.