NF+ moderkagebiopsi

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. oktober 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Du får mine varmeste tanker

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2010

Riksen

Jeg synes det er en meget modig, men klog beslutning at I valgte se jeres barn. Selvfølgelig vil det altid have en stor plads I jeres hjerte.

Jeg ved ikke rigtigt hvad jeg skal skrive andet end at jeg håber, at I kommer stærke igennem denne svære tid, og at I på et tidspunkt får jeres ønskebarn.

Jeg sender jer de varmeste tanker

- Rikke

Anmeld

8. oktober 2010

Cherry_77

Tak for jeres hilsner. Det varmer i denne svære tid.

Ja, det var godt at vi så den lille. Personalet på sygehuset havde lagt den så fint med dyne på i en lille kiste. 

Den lille er nu begravet på en børne fællesgrav på en kirkegård tæt på hvor vi bor. Det er dejligt at vide hvor den er.

Anmeld

8. oktober 2010

Bavianis

Cherry_77 skriver:

Vi fik desværre dårligt nyt. Den lille havde alvorlig kromosomfejl, så vi skulle tage det svære valg, om jeg ville gennemføre graviditeten eller ej. Jeg/vi valgte abort, og jeg skulle føde barnet, da det var efter 12. uge. Det er det værste, jeg har været igennem. Havde glædet mig så meget til at blive mor, og så blev drømmen taget fra mig/os. Det er utrolig hårdt at miste sit første barn. Jeg er glad for at vi valgte at se barnet. Vi tænker på det hver dag, og det vil altid have en helt særlig plads i vores hjerte.

Kære, kære dig.

Puha hvor er det forfærdeligt, jeg føler SÅ meget med Jer. I april var vi det samme igennem, det var bare i 5. måned, og det er det værste jeg nogensinde har oplevet i mit liv. Vores dreng er nu begravet, og vi har plantet et træ i haven

Jeg kan kun sige, at da det skete troede jeg aldrig jeg skulle blive glad igen. Men det bliver man. Men tag dig tid til at sørge, og tal om det alt det du har brug for - og lad være hvis det er det du har brug for! Jeg har ofte efterfølgende haft dårlig samvittighed over at jeg en dag har været glad - og det skal man ikke have!

Knus og kram

Susanne

Anmeld

8. oktober 2010

Cherry_77

Kære Susanne

Tak for din hilsen. Dejligt at høre fra andre, der har mistet et barn.

Det er også det værste, jeg har oplevet i mit liv. Savnet er stort.

Det er rigtig svært at miste, og så i 5. måned, når man regner med at være godt på vej.

Godt at du har det bedre og er blevet glad igen.

Knus herfra.

Anmeld

8. oktober 2010

Cherry_77

Cherry_77 skriver:

Tak for jeres hilsner. Det varmer i denne svære tid.

Ja, det var godt at vi så den lille. Personalet på sygehuset havde lagt den så fint med dyne på i en lille kiste. 

Den lille er nu begravet på en børne fællesgrav på en kirkegård tæt på hvor vi bor. Det er dejligt at vide hvor den er.

Alligevel kan jeg ikke lade være med at tænke på, hvilket liv den ville have haft hvis jeg/vi ikke havde valgt at afbryde graviditeten og hvis den altså havde overlevet resten af graviditeten. Men det får jeg aldrig svar på. Ved kun, at den var syg og at der var stor risiko for følgesygdomme.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.