Cherry_77 skriver:
Vi fik desværre dårligt nyt. Den lille havde alvorlig kromosomfejl, så vi skulle tage det svære valg, om jeg ville gennemføre graviditeten eller ej. Jeg/vi valgte abort, og jeg skulle føde barnet, da det var efter 12. uge. Det er det værste, jeg har været igennem. Havde glædet mig så meget til at blive mor, og så blev drømmen taget fra mig/os. Det er utrolig hårdt at miste sit første barn. Jeg er glad for at vi valgte at se barnet. Vi tænker på det hver dag, og det vil altid have en helt særlig plads i vores hjerte.
Kære, kære dig.
Puha hvor er det forfærdeligt, jeg føler SÅ meget med Jer. I april var vi det samme igennem, det var bare i 5. måned, og det er det værste jeg nogensinde har oplevet i mit liv. Vores dreng er nu begravet, og vi har plantet et træ i haven 
Jeg kan kun sige, at da det skete troede jeg aldrig jeg skulle blive glad igen. Men det bliver man. Men tag dig tid til at sørge, og tal om det alt det du har brug for - og lad være hvis det er det du har brug for! Jeg har ofte efterfølgende haft dårlig samvittighed over at jeg en dag har været glad - og det skal man ikke have!
Knus og kram
Susanne
Anmeld