hvor meget vejede jeres fortidlig født..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. september 2010

mamalicious

blev sat igang i uge 36. Victor vejede 2750g. og målte 47 cm.. Vi var indlagt 2,5 uge pga. infektion og gulsot....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2010

Lon1976

vingummibamse skriver:

hvornår blev jeres fortidlig fødte født.. og hvor meget vejede de da de blev født..

og hvor meget vejde de da i fik lov til at tage hjemm

Min søn på nu 10 år blev født i uge 31. Hans vægt var 1697 g og 49 cm. Jeg kan desværre ikke huske hvor længe vi var indlagt, men han har det fint den dag i dag.

Krydser fingre for, at du holder bebsen i mavsen lidt endnu.

Anmeld

9. september 2010

vingummibamse

WilliamsMor skriver:

Mecedes blev født 34+5 og vejede 2830g. Så hun var meget stor af sin alder

Vi var indlagt 13dage fordi hun havde svært ved at holde varmen selv.  da vi vlev udskrevet vejede hun ca sin fødsels vægt fordi hun tabte sig lidt i starten.

det var da en fin str. når hun er født så tidligt..

Anmeld

9. september 2010

Majbriteriksen

Rasmus blev født i uge 34+ og vejede 2600 g og var 52 cm (lægerne målte 3 gange, kunne ikke forstå han var så lang) Vi var indlagt i 10 dage før vi kom hjem på weekend, og var så inde til tjek efter 2 dage og han havde taget det 3 dobbelte end forventet, så vi blev udskrevet.

Anmeld

9. september 2010

majhan11

freja blev født 34+1 og vejede 1884 og var 43cm lang, vi var indlagt en månede, idag er hun lidt over et år og vejer 10,5 og er 73 lang og en rigtig dejlig glad pige

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

9. september 2010

vingummibamse

Majbriteriksen skriver:

Rasmus blev født i uge 34+ og vejede 2600 g og var 52 cm (lægerne målte 3 gange, kunne ikke forstå han var så lang) Vi var indlagt i 10 dage før vi kom hjem på weekend, og var så inde til tjek efter 2 dage og han havde taget det 3 dobbelte end forventet, så vi blev udskrevet.

uhh en dygtig dreng...

Anmeld

9. september 2010

twinboys

vingummibamse skriver:

hold da op..  

ja jeg er altså meget nysgerig.. hvilket syghus var i indlagt på..

og hvor fødte du...? og hvorfor fødte du så tideligt.. (du må sige til hvis du ikke vil fortælle det.. )

Jamen jeg gik i fødsel og kom til vores eget sygehus som gav mig lungemodningsstof og så med ambulance til Odense... der kom jeg ind 24+3 og 25+0 ville de små banditter ud...

der lå vi så ca. 2mdr ind imellem lå Alexander så lige 1mdr på Skejby

og kom så til Sønderborg begge to...der lå vi så resten af tiden til sidst i juli... men havde vi skulle vente på Alexander var kommet af med ilten var vi først blevet udskrevet sidst i sep eller starten af oktober...

Eller så har vi lagt på rigtig mange børneafd rundt om i Dk efterfølgende...

Og ja spørg endelig... hvis du vil vide mere... Du er vel ikke gået i fødsel...

Majbritt

Anmeld

9. september 2010

vingummibamse

twinboys skriver:

Jamen jeg gik i fødsel og kom til vores eget sygehus som gav mig lungemodningsstof og så med ambulance til Odense... der kom jeg ind 24+3 og 25+0 ville de små banditter ud...

der lå vi så ca. 2mdr ind imellem lå Alexander så lige 1mdr på Skejby

og kom så til Sønderborg begge to...der lå vi så resten af tiden til sidst i juli... men havde vi skulle vente på Alexander var kommet af med ilten var vi først blevet udskrevet sidst i sep eller starten af oktober...

Eller så har vi lagt på rigtig mange børneafd rundt om i Dk efterfølgende...

Og ja spørg endelig... hvis du vil vide mere... Du er vel ikke gået i fødsel...

Majbritt

nej heldigvis ikke i nu.. men har fået konstateret svangerskabsforgiftning.. ja er meget nysgerrig på punktet om fortidlig fødsler.. også har jeg haft utrolig mange plukveer som her til aften er begyndt at gøre mere ondt..

så ja læser alt hva jeg kan læse og er ret nysgerrig om jeg ville kunne føde her i Esbjerg eller om jeg skulle et andet stedet og alt sådan noget..

Anmeld

9. september 2010

twinboys

vingummibamse skriver:

nej heldigvis ikke i nu.. men har fået konstateret svangerskabsforgiftning.. ja er meget nysgerrig på punktet om fortidlig fødsler.. også har jeg haft utrolig mange plukveer som her til aften er begyndt at gøre mere ondt..

så ja læser alt hva jeg kan læse og er ret nysgerrig om jeg ville kunne føde her i Esbjerg eller om jeg skulle et andet stedet og alt sådan noget..

Gå ind på vores hjemmeside www.twinboys.dk

Så kan du læse lidt mere om drengene eller google Majbritt Holzmann Oliver Holzmann eller Alexander Holzmann så kommer der også en masse artikler frem...

Majbritt

Majbritt

Anmeld

9. september 2010

vingummibamse

twinboys skriver:

Gå ind på vores hjemmeside www.twinboys.dk

Så kan du læse lidt mere om drengene eller google Majbritt Holzmann Oliver Holzmann eller Alexander Holzmann så kommer der også en masse artikler frem...

Majbritt

Majbritt

mange tak.. vil da lige læse..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.