hvorfor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. september 2010

Nadia&Daniel

kender den smerte - mistede selv vores første få dage før jul sidste år. Havde haft det godt hele dagen, og skulle i biografen med manden om aften. Midt inde i filmen føler jeg smerte (som mens.smerter), men tænker: det er nok bare stolene. Da filmen er færdig (lidt over 00.00), gik vi ud og jeg følte en skyl af noget i mine trusser, og jeg tænker igen: ej, jeg tisser ikke i bukserne pga en film, jeg tjekker først når jeg kommer hjem (vi bor 10 min. fra biografen).. Vi kom ned til bilen - og den vil ikke starte, så vi ringer efter svigerfamilien (de bor 2 min. fra os), så jeg siger til Daniel: "jeg smutter lige på toilettet mens vi venter"..

Kommer derop og tager mine leggings af - og der var BLOD over alt, ned af mine ben og min leggings var gennemblødt.

Vi var på hospitalet kl. 00.40-04.30 (årh det følte som en evighed)..

Hvad jeg ville med mit indlæg - ikke andet end vise min forståelse og sender alle tanker til dig og din familien..

P.s. jeg blev gravid igen 2 mrd. efter og er nu 32+2 - så husk, når alt er mørket og trist - er der lys for enden af tunnelen - men meget vigtigt at I får snakket om det og støtter hinanden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2010

E.J.mor.

hej søde.

det går mig forfærdeligt ondt at hører .

jeg kender til smerten og sorgen.

du må endelig sige til hvis du har brug for at tale,så er jeg her .

hilsen charlotte.

Anmeld

13. september 2010

aarhusmor

Det er jeg vel nok ked af at høre
Hvis det er sket før, kan det være lægen vil tjekke dit mannanbindende lektin eller om du har factor V leiden. Bare for en sikkerheds skyld

Anmeld

13. september 2010

SussieThyssen

Åhh min stakkels, stakkels pige.
Hvor jeg dog føler med dig.
Det er så forfærdeligt det du går igennem, og vil slet ikke forsøge at trøste dig, for det kan man næsten ikke.
Kan kun sige at jeg selv har prøvet det du står i uttallige gange, men har alligevel fået 3 vidunderlige børn.
Så der ER håb.
Jeg er lige her, hvis du har brug for en snak eller bare at læsse af.

Kærlige knus
Sussie

Anmeld

13. september 2010

Mettemus

Hvor frygteligt, det er jeg ked af at høre. Sender mange kram og tanker

Anmeld

15. september 2010

1977

Profilbillede for 1977
minviktor skriver:

igår var jeg glad ved tanken om jeg skulle være mor om 6 måneder. idag er jeg fortvivlet efter en lang nat på sygehuset hvor fosteret på få minutter forsvandt

Hvor er jeg ked af det på dine vejne - det er ikke sjovt at miste

Anmeld

15. september 2010

Pia.

Det gør mig frygteligt ondt... Stort knus til dig.

Anmeld

15. september 2010

CamillaSoefelt

minviktor skriver:

igår var jeg glad ved tanken om jeg skulle være mor om 6 måneder. idag er jeg fortvivlet efter en lang nat på sygehuset hvor fosteret på få minutter forsvandt

Nej hvor forfærdeligt..;(. Jeg føler virkelig med Jer..;(.

En KÆMPE krammer skal du have ..

Anmeld

15. december 2010

Nanna1985

KÆMPE KRAM.. Gør mig ondt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.