kender den smerte - mistede selv vores første få dage før jul sidste år. Havde haft det godt hele dagen, og skulle i biografen med manden om aften. Midt inde i filmen føler jeg smerte (som mens.smerter), men tænker: det er nok bare stolene. Da filmen er færdig (lidt over 00.00), gik vi ud og jeg følte en skyl af noget i mine trusser, og jeg tænker igen: ej, jeg tisser ikke i bukserne pga en film, jeg tjekker først når jeg kommer hjem (vi bor 10 min. fra biografen).. Vi kom ned til bilen - og den vil ikke starte, så vi ringer efter svigerfamilien (de bor 2 min. fra os), så jeg siger til Daniel: "jeg smutter lige på toilettet mens vi venter"..
Kommer derop og tager mine leggings af - og der var BLOD over alt, ned af mine ben og min leggings var gennemblødt.
Vi var på hospitalet kl. 00.40-04.30 (årh det følte som en evighed)..
Hvad jeg ville med mit indlæg - ikke andet end vise min forståelse og sender alle tanker til dig og din familien..
P.s. jeg blev gravid igen 2 mrd. efter og er nu 32+2 - så husk, når alt er mørket og trist - er der lys for enden af tunnelen - men meget vigtigt at I får snakket om det og støtter hinanden
Anmeld