hvorfor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.047 visninger
18 svar
0 synes godt om
9. september 2010

minviktor

igår var jeg glad ved tanken om jeg skulle være mor om 6 måneder. idag er jeg fortvivlet efter en lang nat på sygehuset hvor fosteret på få minutter forsvandt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2010

Mor-til-asta-09

minviktor skriver:

igår var jeg glad ved tanken om jeg skulle være mor om 6 måneder. idag er jeg fortvivlet efter en lang nat på sygehuset hvor fosteret på få minutter forsvandt

Ej altså har du mistet igen?

Anmeld

9. september 2010

minviktor

forældre-til-Asta skriver:

Ej altså har du mistet igen?

begyndte at bløde kraftigt da vi nåede til sygehuset varr det forsent at standse. sidder bare og stirre ned i computeren og prøver at fatte hvorfor

Anmeld

9. september 2010

Mor-til-asta-09

minviktor skriver:

begyndte at bløde kraftigt da vi nåede til sygehuset varr det forsent at standse. sidder bare og stirre ned i computeren og prøver at fatte hvorfor

Ej altså.. Det er jeg bare så ked af at høre.. Har du/i da bare slet slet ikke fortjent.. Alle mine tanker går til jer 

Anmeld

9. september 2010

AA10

minviktor skriver:

ej hvor trist kan ikke beskrive den smerte du går igennem men etfortjener du ... håber du har nogen gode omkring dig....

Anmeld

9. september 2010

Karo

Du får et kæmpe herfra.

Anmeld

9. september 2010

BabyStella!

minviktor skriver:

krammer til dig!

Anmeld

9. september 2010

Mira0911

Sender masser af tanker afsted....

Anmeld

9. september 2010

Trine89

ÅÅrh nej hvor er det frygtelig.. 

en KÆMPE  herfra... 

Anmeld

9. september 2010

Maalene

minviktor skriver:

Nej nej nej - hvor er det bare uretfærdigt

Og igen heller ingen begrundelse???

Føler virkelig med jer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.