hmm

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. september 2010

Moar2011

mth1987 skriver:

Er der nogen der kan fortælle mig hvordan en ægløsning føles? Er bare lidt nysgerrig

- det kan gør rigtig meget ondt nede i siderne, og andre mærker det slet ikke .. det er meget forskelligt..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2010

Pige2009

flower skriver:

jeg er lidt pinlig ved det her men nu spørg jeg alligevel.

er det nomalt at sæden ryger ud igen efter sex.. bliver der overhoved noget tilbage ..

LOL Det er unormalt, hvis noget af det IKKE ryger ud igen

Anmeld

10. september 2010

Pige2009

Babyklar skriver:

min mands sæd er meget klumpet, så det kommer også ud i en stor klump, er der så noget der blir tilbage?

Ja, da! Uanset konsistensen på de små svømmere, er der altid en jernmand eller tre tilbage

Anmeld

10. september 2010

Moar2011

- kanon

Anmeld

10. september 2010

Pige2009

Zette skriver:

læg en pude under numsen og vift lidt med den så det kommer godt op og bliver deroppe (y)

Det er da vist en god gang ammestuesnak 

Anmeld

10. september 2010

Pige2009

SussieThyssen skriver:

Det var godt nok en vildt dejlig forklaring på hele mysteriet omkring alt det klatteri hihi.

Du er da guld værd, hvor er det fedt du er herinde

Mange tak, det er jeg da super glad for at du synes.

Nogle påstår at jeg er et omvandrende leksikon, og det er nok heller ikke helt løgn, da det at samle på viden om alt mellem himmel og jord, har været min størtste hobby gennem hele livet. Og så elsker jeg altså at dele viden med andre, både at lære nyt og at formidle den, og gerne indpakket i en god "historie", som man kan forholde sig til 
Og allerhelst også kunne le lidt af.

Men hvis jeg bliver for meget, så må I endelig sige til LOL

Kærligst

Sussie

Hvis du holder musen hen over datoen på indlægget du ønsker at citere, så kommer der to rubrikker frem: "Anmeld indlæg" og "Citér indlæg". Hvis du klikker på citér indlæg så får forfatteren til indlægget besked om at du har kommenteret hans/hendes indlæg Bare et lille fif...

Anmeld

10. september 2010

SussieThyssen

Zette..som jeg skrev i et indlæg tidligere, så anbefaler gynækologer rent faktisk kvinder dette lille trick, hvis de har bagoverbøjet livmoder. Men igen som jeg også skrev, så har det altså aldrig været nødvendigt for mig...jeg havde det med at blive gravid bare en sædcelle fik færten af mig 

Hvordan føles ægløsning?
Kan kun svare for mig selv, og som tidligere nævnt, så er et kun hver anden gang jeg mærker noget til det, andre må så fortælle om hvordan de oplever deres.
Men det føles vel nærmest som en mellemting mellem milde veer og meget kraftige menssmerter, og så sidder det i den side hvor ægløsningen nu forekommer.
Jeg har læst i et eller andet midicinsk tidsskrift at engang imellem er der kvinder, der ligefrem kan få feber, når de har ægløsning, men det hører heldigvis til sjældenhederne.

Kærligst
Sussie

PS ahhh tak..det var ski rart..spekulerede godt nok over hvordan i andre gjorde LOL

Anmeld

13. september 2010

rasser32

flower skriver:

jeg er lidt pinlig ved det her men nu spørg jeg alligevel.

er det nomalt at sæden ryger ud igen efter sex.. bliver der overhoved noget tilbage ..

Det er vist meget normalt

Der skal heller ikke bruges så meget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.