hmm

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. september 2010

Chalala85

SussieThyssen skriver:

Sæd er en fortættet masse som bliver ekstra flydende når den kommer i berøring med kropsvarmen.

Faktisk skal den helst opbevares køligt, så længe den er på "lager", det er derfor "sædbanken" ligger yderligt hos mændene, men for at booste energieen hos sædcellerne og nedsætte modstanden, har den så den evne, at blive helt vandagtig, når den først er kommet indenbords i varmen.

De fleste kvinder, om ikke alle, oplever at det løber ud igen ret hurtigt efter samleje, men som før nævnt, så bliver der altid noget tilbage, og det er rigeligt, under normale omstændigheder, til at finde frem til ægget. Hvor meget der så lige løber retur, er forskelligt fra mand til mand, idet hans gennemsnits portion varierer. Og bemærk, at størrelsen af hans portion eller hvor flydende den er, INTET har at gøre med hvor mange sædceller, der rent faktisk er i portionen. Mange mænd og kvinder tror dette, og især mænd kan have en fix ide om at de er mindre fertile and andre mænd, fordi deres "klat" er mindre. Men det har det altså ikke.

En god ide er altid at gå på toilettet efter samleje og lade det løbe ud, som vil løbe ud og også at få tisset af. Mange mænd, for ikke at sige alle, har uden de selv ved det, en mængde bakterier siddende i urinrøret, og disse kommer med ud sammen med sæden, som igen kan forårsage gentagne blærebetændelser hos kvinden. Når kvinden tisser vil eventuelle indtrængne bakterier i urinrøret blive skyldet ud, og derved forebygge en blærebetændelse. Så husk lige det piger.

Kærligst

Sussie

Det var godt nok en vildt dejlig forklaring på hele mysteriet omkring alt det klatteri hihi.

Du er da guld værd, hvor er det fedt du er herinde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2010

SussieThyssen

Det var godt nok en vildt dejlig forklaring på hele mysteriet omkring alt det klatteri hihi.

Du er da guld værd, hvor er det fedt du er herinde

Mange tak, det er jeg da super glad for at du synes.

Nogle påstår at jeg er et omvandrende leksikon, og det er nok heller ikke helt løgn, da det at samle på viden om alt mellem himmel og jord, har været min størtste hobby gennem hele livet. Og så elsker jeg altså at dele viden med andre, både at lære nyt og at formidle den, og gerne indpakket i en god "historie", som man kan forholde sig til 
Og allerhelst også kunne le lidt af.

Men hvis jeg bliver for meget, så må I endelig sige til LOL

Kærligst

Sussie

Anmeld

9. september 2010

smokin

MaybeMe skriver:

Jeg har hørt at hvis man prøver at blive gravid, at man helst skal vente noget tid inden man "tisser af"

Lå så sent som igår og ventede i 20 min, før jeg gik på toilet... Og skulle baaarreee sååaaann tisse Min kæreste syntes jeg hvor yderst underholdende...

Men rart at lige få svar på, så mine øjne ikke behøver løbe i vand næste gang

læg en pude under numsen og vift lidt med den så det kommer godt op og bliver deroppe (y)

Anmeld

9. september 2010

Moar2011

Zette skriver:

læg en pude under numsen og vift lidt med den så det kommer godt op og bliver deroppe (y)

- har hørt at det er noget værre vås.. og alt det med at man skal ligge sådan og sådan med numsen bare er noget fis, sæd sællerne finder vej ligemeget hvilken stilling.. og det samme med at vente med at tisse.

Anmeld

9. september 2010

Happiness

Zette skriver:

Hahaha... Så bliver manden da helt færdig af grin

Det må jeg gøre den dag jeg har æl Så får han sig et godt drin, og måske et lille spir... Alt er sgu værd at prøve...

Anmeld

9. september 2010

smokin

Babyklar skriver:

- har hørt at det er noget værre vås.. og alt det med at man skal ligge sådan og sådan med numsen bare er noget fis, sæd sællerne finder vej ligemeget hvilken stilling.. og det samme med at vente med at tisse.

virkede fint her ... men kan da sagtens være det er noget værre fis.

Anmeld

9. september 2010

SussieThyssen

Hos mig har det altid gjort mega nas..hver anden gang.
Min læge siger, at det nok har noget at gøre med hvor smal min æggeleder er eller at den ene æggestok frigør mere hormon end den anden.

Hvad enten det så er er det ene eller det andet, så er det altså åbenbart ret normalt at nogle har ondt i forbindelse med ægløsning.

Kærligst

Sussie

Anmeld

9. september 2010

Moar2011

SussieThyssen skriver:

Hos mig har det altid gjort mega nas..hver anden gang.
Min læge siger, at det nok har noget at gøre med hvor smal min æggeleder er eller at den ene æggestok frigør mere hormon end den anden.

Hvad enten det så er er det ene eller det andet, så er det altså åbenbart ret normalt at nogle har ondt i forbindelse med ægløsning.

Kærligst

Sussie

- Ja, det fik jeg også afvide . at det er helt normalt og man kan få rigtig ondt ! heh .. det må man bare tag med hihi..

Anmeld

9. september 2010

SussieThyssen

Ved nu ikke hvor meget vås der er i det...kvinder med bagudbøjet livmoder får rent faktisk det råd af gynækologerne, så antager at der nok er lidt om snakken 
Men jeg ved nu heller ikke selv hvor rigtigt det er. Jeg har selv bagudbøjet livmoder, men har aldrig haft nogle problemer med at blive gravid.
Kærligst

Sussie

Anmeld

9. september 2010

mth1987

Er der nogen der kan fortælle mig hvordan en ægløsning føles? Er bare lidt nysgerrig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.