Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
lisbeth2910 skriver: Er det så ikke bare d. 4. oktober vi aftaler? Her hos mig kl.10? Jeg sender jeg lige en pm med min adresse. Glæder mig!!!!!
Er det så ikke bare d. 4. oktober vi aftaler? Her hos mig kl.10? Jeg sender jeg lige en pm med min adresse.
Glæder mig!!!!!
Mandag d. 4.10 kl 10 lyder helt perfekt
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Malthes mor skriver: Ja det skal nok blive hyggeligt:-) Vi kommer to. Malthe kommer med, da han endnu ikke er startet i dagplejen:-)
Ja det skal nok blive hyggeligt:-)
Vi kommer to. Malthe kommer med, da han endnu ikke er startet i dagplejen:-)
Det er bare super. Elina er her jo også, hende kan jeg heller ikke lige få passet.
isimaven skriver: jamen den 4. oktober så kommer jeg uden børn og hygger med jer !!glæder mig
jamen den 4. oktober så kommer jeg uden børn og hygger med jer !!glæder mig
Du må gerne tage børn med for min skyld :-)
lisbeth2910 skriver: Du må gerne tage børn med for min skyld :-)
isimaven skriver: så overvejer jeg lige om Julius skal holde fri den dag Silja skal i skole så hende tager jeg ikke med i ale tilfælde knus Rakel
så overvejer jeg lige om Julius skal holde fri den dag Silja skal i skole så hende tager jeg ikke med i ale tilfælde knus Rakel
Jeg ved ikke endnu om Amalie er hjemme. Det ser jeg til den tid. Det kommer an på om de skal på tur i bh for så bliver hun stik tosset hvis hun skal holde fri:-)
lisbeth2910 skriver: Jeg ved ikke endnu om Amalie er hjemme. Det ser jeg til den tid. Det kommer an på om de skal på tur i bh for så bliver hun stik tosset hvis hun skal holde fri:-)
hvis der kommer andre på omkring 4 år med aå tager jeg noah med så kan de lege så i må lige sige til om i har børnene med (:
kirsti skriver: hvis der kommer andre på omkring 4 år med aå tager jeg noah med så kan de lege så i må lige sige til om i har børnene med (:
ja det passer nok fint med alderen (:
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128