Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
her er lidt datoer at vælge imellem:
D.18/5 - Marianne
D.19/5 - Marianne
D.23/5 - Marianne
D.24/5 - Marianne
Det er de dage jeg kan tilbyde:-)
God weekend:-)
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hej alle....
må jeg være med hvis i finder en dag i en weekend?
flyttede til nørre alslev feb 2010 - mangler lidt en omgangskreds. den efterlod jeg oppe i næstved.
jeg hedder nadja, har 3 børn; 7-4-1. er gift arbejder som privat dagplejer og elsker at trylle kager frem i min fritid
sandorff skriver: Hej alle.... må jeg være med hvis i finder en dag i en weekend? flyttede til nørre alslev feb 2010 - mangler lidt en omgangskreds. den efterlod jeg oppe i næstved. jeg hedder nadja, har 3 børn; 7-4-1. er gift arbejder som privat dagplejer og elsker at trylle kager frem i min fritid
Det kan du lige tro du må........ Jeg starter snart på job så for mig er det også snart kun weekender.
Du er velkommen til at skrive mig en pb kan se vi har nogen af de samme interesser
Malthes mor skriver: her er lidt datoer at vælge imellem: D.18/5 - Marianne D.19/5 - Marianne D.23/5 - Marianne D.24/5 - Marianne Det er de dage jeg kan tilbyde:-) God weekend:-)
D.19/5 - Marianne, Maria
D.24/5 - Marianne, Maria
God søndag
D.23/5 - Marianne - Lisbeth
D.24/5 - Marianne, Maria- Lisbeth
D.18/5 - Marianne, Rakel
D.19/5 - Marianne, Maria, Rakel
D.23/5 - Marianne - Lisbeth, Rakel
D.24/5 - Marianne, Maria- Lisbeth, Rakel
glæder mig til at se jer igen
velkommen til dig
vi er snart tilbage på job eller studie alle sammen så det varer ikke længe før den står på weekendmøder
kh Rakel
isimaven skriver: D.18/5 - Marianne, Rakel D.19/5 - Marianne, Maria, Rakel D.23/5 - Marianne - Lisbeth, Rakel D.24/5 - Marianne, Maria- Lisbeth, Rakel glæder mig til at se jer igen
Super:-) Så ses vi her hos mig d.24/5. kl.10
Marianne - Ost
Malthes mor skriver: Super:-) Så ses vi her hos mig d.24/5. kl.10 Marianne - Ost
perfekt
Rakel - pølse
jeg kan også d. 24 og vil gerne tager brød med
Charlotte
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128