Veninder fra falster søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. marts 2011

isimaven

merle2010 skriver:

hej tøser.. Jeg vil gerne med, hvis det er den 24 marts.. så holder jeg bare merle hjemme fra vuggestue og tager med Vil jo gerne se jer igen er det kl 10 som det plejer??

Hej med dig Jameb du er så velkommen!!10 igen og samme sted som sidst du var med!!Glæder migHilsen Rakel

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2011

LISBETH:-)

merle2010 skriver:

hej tøser.. Jeg vil gerne med, hvis det er den 24 marts.. så holder jeg bare merle hjemme fra vuggestue og tager med Vil jo gerne se jer igen er det kl 10 som det plejer??

Husk og skrive på hvad du tager med

Anmeld

21. marts 2011

kiwilouise skriver:

undskyld jeg bare sådan hopper ind i tråden  jeg bor selv i nykøbing f og savner lidt selskab - og kunne så ikke lade være med at lure at i skal mødes her i marts  kan man stadig nå at melde sig til? eller...

Vi plejer hverisær og have noget med - ikke noget dyrt eller fancy men husk og skrive dig på til hvad du tager med

kan se at der er taget boller, ost, frugt osv. så du finder bare på hvad du synes der mangler og så tager du det med:-)

Anmeld

21. marts 2011

merle2010

lisbeth2910 skriver:

Husk og skrive på hvad du tager med

nåhr ja.. hvis jeg har fået lidt penge inden d. 24 så vil jeg tage lidt kage med... og regner med at have penge... merle er syg med halsbetændelse og mellemørebetændelse og er på pencillin, så skriver lige dagen før om hun er frisk

Anmeld

21. marts 2011

merle2010 skriver:

nåhr ja.. hvis jeg har fået lidt penge inden d. 24 så vil jeg tage lidt kage med... og regner med at have penge... merle er syg med halsbetændelse og mellemørebetændelse og er på pencillin, så skriver lige dagen før om hun er frisk

Super! Det er jo på torsdag

Anmeld

25. april 2011

mortilsofieogsara

tænker på om vi snart skulle ses igen ??

Anmeld

26. april 2011

merle2010

mortilsofieogsara skriver:

tænker på om vi snart skulle ses igen ??

ja skal vi ikke snart ses igen piger nogle der er friske på at lægge hus eller have til??? det kunne være så hyggeligt..

Anmeld

5. maj 2011

Jeg starter snart job igen så hvis vi skal mødes så skal det være her engang i maj

Jeg vil helst ikke lægge hus til da Carsten har fået job som nattevagt og derfor sover om dagen

Anmeld

6. maj 2011

Malthes mor

Hej Piger....

I må gerne komme her:-) Men det bliver først efter uge 19. Finder nogle datoer i løbet af weekenden:-)

God weekend til jer alle:-)

Marianne

Anmeld

6. maj 2011

marhemor

Hej Piger!

Jeg er også frisk på at mødes, men kan desværre ikke tilbyde at lægge hus til, da min kæreste er gået ned med en depression, og jeg synes ikke lige at jeg vil presse ham, med at smide ham ud af huset også...

Jeg starter jo også arbejde lige om lidt, så det må for mit vedkommende også gerne blive i løbet af maj

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.