Kian / l-n 37+0 <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. september 2010

Trolde_mor

henrymor86 skriver:

hov smukke

I må lige vente til lørdag aften ikk?? vi vil gerne lige nå at besøge jer inden hihi..

aaargh hva faen hvis han vil ud før er det jo bare fantastisk.. så sender vi bare de friskbagte boller i stedet

vi ses

Hehe... Ellers når vi det da bare lige inden, så kan i nå barselsbesøg Griner.. og bage bollerne her som planlagt Hehe....

Det gør vi i hvert fald, og ihh hvor vi glæder os

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2010

Trolde_mor

MoarJ skriver:

Rigtig smuk mave...

Tak

Anmeld

8. september 2010

Trolde_mor

NR3ønskebarn skriver:

Hehe hvor er det altså en super fin mave du har dig der søde Ja det minder om min mave da jeg ventede min ældste datter Var heller ikke til at tro hihi...Glæder mig til jeg når ligeså langt hmm 7 uger endnu ggg...

Knus Sussie 30+2

Tak søde

Hehe.. er dejligt med en lille mave der sidder godt

Kan jeg godtforstå, det er jo så spændende og så kan den lille komme hvert øjeblik

Ork, de næste uger skal nok gå hurtigt

Anmeld

8. september 2010

Dansker I Holland

Trolde_mor skriver:

Tak søde

Hehe.. er dejligt med en lille mave der sidder godt

Kan jeg godtforstå, det er jo så spændende og så kan den lille komme hvert øjeblik

Ork, de næste uger skal nok gå hurtigt

Hehe det håber jeg søde Smiler.. Jeg skal have en tid hos min læge når jeg er 32 uger henne sagde min jordemoder.. Det er åbenbart lavet om. Og så skal jeg til jordemoder igen den 6 oktober.. DAMN tiden går hurtigt når man kommer til alle de der besøg hos læger osv hihi... GLÆDER MIG som en jeg ved ikke hvad

Kæmpe kram fra mig til dig

Anmeld

9. september 2010

Trolde_mor

NR3ønskebarn skriver:

Hehe det håber jeg søde Smiler.. Jeg skal have en tid hos min læge når jeg er 32 uger henne sagde min jordemoder.. Det er åbenbart lavet om. Og så skal jeg til jordemoder igen den 6 oktober.. DAMN tiden går hurtigt når man kommer til alle de der besøg hos læger osv hihi... GLÆDER MIG som en jeg ved ikke hvad

Kæmpe kram fra mig til dig

Jep, det er blevet tidligere. Var også allerede til 3. lægebesøg der.

Hehe.. ja, det hjælper med alle de aftaler.. Så er der hele tiden et eller andet, en uge til det, derefter 14 dage til det osv.

Kan godt forstå du glæder dig helt vildt søde, det er jo også din lille fantastiske guldklump

Kæmpe krammer tilbage til dig

Anmeld

9. september 2010

Dansker I Holland

Trolde_mor skriver:

Jep, det er blevet tidligere. Var også allerede til 3. lægebesøg der.

Hehe.. ja, det hjælper med alle de aftaler.. Så er der hele tiden et eller andet, en uge til det, derefter 14 dage til det osv.

Kan godt forstå du glæder dig helt vildt søde, det er jo også din lille fantastiske guldklump

Kæmpe krammer tilbage til dig

Hehe ja det er jo lige præcis det som det er Min lille guldklump Selvom h*n ikke føles så lille mere Jeg ville faktisk osse ønske at baby snart vendte sig med hovedet nedaf, men der går åbenbart noget tid endnu, da h*n synes det er mega sjovt at sparke i mors underliv hihi... Og min ribben griner... Men det er SKØNT at vide at hun/han har det godt Og det skal lige siges at jeg fremover omtaler min baby som hun, da vi er nødt til at gå ud fra at det er en pige, og så hvis det er en dreng så bliver vi glædeligt overraskede

Knus til dig søde

Sussie 30+3

Anmeld

9. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

smuk smuk smuk smuk smuk!!!!!!

Anmeld

10. september 2010

Trolde_mor

NR3ønskebarn skriver:

Hehe ja det er jo lige præcis det som det er Min lille guldklump Selvom h*n ikke føles så lille mere Jeg ville faktisk osse ønske at baby snart vendte sig med hovedet nedaf, men der går åbenbart noget tid endnu, da h*n synes det er mega sjovt at sparke i mors underliv hihi... Og min ribben griner... Men det er SKØNT at vide at hun/han har det godt Og det skal lige siges at jeg fremover omtaler min baby som hun, da vi er nødt til at gå ud fra at det er en pige, og så hvis det er en dreng så bliver vi glædeligt overraskede

Knus til dig søde

Sussie 30+3

Smiler.. nej, lige pludselig går det stærkt. Mon ikke den lille snart gør det? Men ja, det gør de jo ofte senere når det ikke er den første man er gravid med.

Ja, det er det, at kunne mærke de rigtig møvre rundt og nyder tilværelsen hehe

Okay, hvorfan kan det være i bliver nødt til at gå ud fra at det er en pige?

Ja, det vigtigste er jo bare en lille lækker, sund og rask baby

Knus tilbage dig 

Anmeld

10. september 2010

Trolde_mor

Caroline86 skriver:

smuk smuk smuk smuk smuk!!!!!!

Hehe tak sveske

Anmeld

10. september 2010

Dansker I Holland

Trolde_mor skriver:

Smiler.. nej, lige pludselig går det stærkt. Mon ikke den lille snart gør det? Men ja, det gør de jo ofte senere når det ikke er den første man er gravid med.

Ja, det er det, at kunne mærke de rigtig møvre rundt og nyder tilværelsen hehe

Okay, hvorfan kan det være i bliver nødt til at gå ud fra at det er en pige?

Ja, det vigtigste er jo bare en lille lækker, sund og rask baby

Knus tilbage dig 

Jamen det er fordi at jordemoderen som scannede mig til MD, sagde at det lignede en lille pige, på trods af at baby ligger med samlede ben.. Så synes det er lidt irriterende ikke at vide det. Men det er nu engang sådan vi har valgt at forholde os Smiler...

Og ja det der med at møve rundt kan vi godt blive enige om er skønt. Bare ikke når man har en plukve og står op og skal tisse.. Så er det ikke så fedt når man lige får et spark i blæren ggg...

Men jeg håber da at h*n vender sig snart Smiler.. Ville da være skønt

Knus Sussie 30+4

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.