VIPpigen skriver:
Skulle have taget billed i går, men får lige taget et i morgen, maven er ved at fylde godt når vi kommer op af dagen. Det er helt forfærdeligt så oppustet jeg bliver i løbet af dagen.
Forstår godt du glæder dig, det bliver også bare så spændende, og nyt.
Pyy, søvnmønster håber godt nok lillepigen får lavet sit om de næste par uger, hun er HYPER aktiv kl 4 om morgenen, og ja, faktisk også det meste af dagen, forstår det slet ikke. 
Men håber han snart kommer ud til jer, og i får en fantastisk hjemmefødsel 
Ser frem til at se billedet
Ja, man bliver godt oppustet i 2. trimester. Hehe her i 3. prutter man bare hele tiden syntes jeg
hehe 
Ja, bliver virkelig bare spændende at se vores lille guldklump 
Hehe.. det kan nå at ændre sig endnu 
Kians har dog holdt meget godt stik, han vågner ved 5-6 tiden og er vågen et par timer og sover så til om eftermiddagen ved en 2-3 tiden, og sover igen ved en 5-tiden og er så vågen igen ved en 10-tiden, til en 12- tiden..
Selvfølgelig er der dage hvor han er mere aktiv end andre, og så er han meget stille dagen efter, så lader han lige lidt op hehe..
Hehe.. bliver spændende at se når hun kommer ud - så får I da i hvert fald nok at se til hehe 
Håber vi også
Bliver så vildt når han er pludselig er her - TAK
glæder mig rigtig meget til fødslen, selvom det nok skal gøre ondt af h... til.. Men Kian kommer jo til verden, så skal jeg nok overleve smerterne, det er der jo tusinde andre der gør hver dag