Kian / l-n 37+0 <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. september 2010

Trolde_mor

VIPpigen skriver:

Skulle have taget billed i går, men får lige taget et i morgen, maven er ved at fylde godt når vi kommer op af dagen. Det er helt forfærdeligt så oppustet jeg bliver i løbet af dagen.

Forstår godt du glæder dig, det bliver også bare så spændende, og nyt.

Pyy, søvnmønster håber godt nok lillepigen får lavet sit om de næste par uger, hun er HYPER aktiv kl 4 om morgenen, og ja, faktisk også det meste af dagen, forstår det slet ikke.

Men håber han snart kommer ud til jer, og i får en fantastisk hjemmefødsel

Ser frem til at se billedet Ja, man bliver godt oppustet i 2. trimester. Hehe her i 3. prutter man bare hele tiden syntes jeg hehe

Ja, bliver virkelig bare spændende at se vores lille guldklump

Hehe.. det kan nå at ændre sig endnu

Kians har dog holdt meget godt stik, han vågner ved 5-6 tiden og er vågen et par timer og sover så til om eftermiddagen ved en 2-3 tiden, og sover igen ved en 5-tiden og er så vågen igen ved en 10-tiden, til en 12- tiden..

Selvfølgelig er der dage hvor han er mere aktiv end andre, og så er han meget stille dagen efter, så lader han lige lidt op hehe..

Hehe.. bliver spændende at se når hun kommer ud - så får I da i hvert fald nok at se til hehe

Håber vi også Bliver så vildt når han er pludselig er her - TAK glæder mig rigtig meget til fødslen, selvom det nok skal gøre ondt af h... til.. Men Kian kommer jo til verden, så skal jeg nok overleve smerterne, det er der jo tusinde andre der gør hver dag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2010

NinaNymannMadsen

uh så der ikke længe til termin jo. glæder mig til at høre når du har født og det hele.
det er da bare en super flot mave du har. og den sidder da bare så flot

Anmeld

8. september 2010

Trolde_mor

Astasmor skriver:

uh så der ikke længe til termin jo. glæder mig til at høre når du har født og det hele.
det er da bare en super flot mave du har. og den sidder da bare så flot

Nej det er der virkelig ikke

Hehe.. bliver også bare så spændende at se vores lille trold

Tak søde, ja er virkelig heldig med den

Anmeld

8. september 2010

NinaNymannMadsen

Trolde_mor skriver:

Nej det er der virkelig ikke

Hehe.. bliver også bare så spændende at se vores lille trold

Tak søde, ja er virkelig heldig med den

forstår godt i glæder jer. der er dejligt at blive forældre.
glæder mig til at se billeder af den lille guldklump der gemmer sig der inde bag den flotte runde mave søde.

Anmeld

8. september 2010

VIPpigen

Trolde_mor skriver:

Ser frem til at se billedet Ja, man bliver godt oppustet i 2. trimester. Hehe her i 3. prutter man bare hele tiden syntes jeg hehe

Ja, bliver virkelig bare spændende at se vores lille guldklump

Hehe.. det kan nå at ændre sig endnu

Kians har dog holdt meget godt stik, han vågner ved 5-6 tiden og er vågen et par timer og sover så til om eftermiddagen ved en 2-3 tiden, og sover igen ved en 5-tiden og er så vågen igen ved en 10-tiden, til en 12- tiden..

Selvfølgelig er der dage hvor han er mere aktiv end andre, og så er han meget stille dagen efter, så lader han lige lidt op hehe..

Hehe.. bliver spændende at se når hun kommer ud - så får I da i hvert fald nok at se til hehe

Håber vi også Bliver så vildt når han er pludselig er her - TAK glæder mig rigtig meget til fødslen, selvom det nok skal gøre ondt af h... til.. Men Kian kommer jo til verden, så skal jeg nok overleve smerterne, det er der jo tusinde andre der gør hver dag

Hehe... Troede bare det var mig der var ved at være godt tyk... Går altså også og prutter en del, men går så også ind i 3 trimester lige om lidt.

Uhh, glæder mig da til at høre om han kan holde den kurs så

Ja, altså det kan godt være en fødsel er smertefuld, men hold op en vidunderlig gave man får ud af det, så er det jo hele besværet værd. + det har jo været super sjovt at lave de små. Og er super glad for lillepigen her ikke har givet mig - indtil nu - 6 måneder i helved...

Anmeld

8. september 2010

Trolde_mor

Astasmor skriver:

forstår godt i glæder jer. der er dejligt at blive forældre.
glæder mig til at se billeder af den lille guldklump der gemmer sig der inde bag den flotte runde mave søde.

Bliver også bare spændende at se hvordan lille Kian ser ud

Anmeld

8. september 2010

Trolde_mor

Hehe... Troede bare det var mig der var ved at være godt tyk... Går altså også og prutter en del, men går så også ind i 3 trimester lige om lidt.

Uhh, glæder mig da til at høre om han kan holde den kurs så

Ja, altså det kan godt være en fødsel er smertefuld, men hold op en vidunderlig gave man får ud af det, så er det jo hele besværet værd. + det har jo været super sjovt at lave de små. Og er super glad for lillepigen her ikke har givet mig - indtil nu - 6 måneder i helved...

Nej nej.. havde det på samme måde og tænkte: Hold kæft hvor ender jeg med at blive stor hehe

Griner.. bare vent, det bliver værre

Ja, det er spændende. Det passer faktisk ret godt med hvordan vores energi niveau herhjemme i løbet af dagen er, så det ville passe helt perfekt hehe

Også i den grad - ens kærlighedsbarn kommer til verden. Så kan det godt ske det gør nuller naller, men mon ikke man har glemt alt om det når ens lille guldklump ligger i ens arme

Syntes nu stadig det er vildt at tænke på at han nu kan komme hver dag det skulle være - har masser af plukveer og menssmerter løbende, så det er spændende

Kan jeg godt forstå - men tror også det er meget hvordan man selv ser på det. Tænker man at gravide ikke ser ud til at have det slemt, føler man nok selv man er i helved. Men tænker man der imod, kæft det her bliver sygt hårdt, så tror jeg let man kommer til at tænke - er det ikke værre?

Anmeld

8. september 2010

hen86

hov smukke

I må lige vente til lørdag aften ikk?? vi vil gerne lige nå at besøge jer inden hihi..

aaargh hva faen hvis han vil ud før er det jo bare fantastisk.. så sender vi bare de friskbagte boller i stedet

vi ses

Anmeld

8. september 2010

Mira0911

Rigtig smuk mave... :)

Anmeld

8. september 2010

Dansker I Holland

Trolde_mor skriver:

Så er vi 37+0 i dag, og må fra i dag føde hjemme

Fødekaret bliver hentet imorgen, og der står allerede en kasse med alt det vi skal bruge til at dække af, og til at give god stemning - så vi er bare super klar til vores lille trold beslutter at komme ud til os

Kian lagde sig allerede fast med hovedet i sidste uge, så han er bare super klar til fødslen.

Alt er klar til hans ankomst, barnevognen har vi fået lokket fra svigermor, der ivrigt har passet på den, der er godt vasket af, fået ny madras og liften er allerede redt (jaja.. alle de traditioner.. hehe )

Værelset er færdigt, og alt tøj, bamser osv. er vasket og lagt på plads.

Vi glæder os helt enormt til hans ankomst

Billedet er taget her til morgen, inden jeg har spist - har taget 18 cm på om maven siden 11+0

Hehe hvor er det altså en super fin mave du har dig der søde Ja det minder om min mave da jeg ventede min ældste datter Var heller ikke til at tro hihi...Glæder mig til jeg når ligeså langt hmm 7 uger endnu ggg...

Knus Sussie 30+2

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.