Kian / l-n 37+0 <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.604 visninger
29 svar
0 synes godt om
8. september 2010

Trolde_mor

Så er vi 37+0 i dag, og må fra i dag føde hjemme

Fødekaret bliver hentet imorgen, og der står allerede en kasse med alt det vi skal bruge til at dække af, og til at give god stemning - så vi er bare super klar til vores lille trold beslutter at komme ud til os

Kian lagde sig allerede fast med hovedet i sidste uge, så han er bare super klar til fødslen.

Alt er klar til hans ankomst, barnevognen har vi fået lokket fra svigermor, der ivrigt har passet på den, der er godt vasket af, fået ny madras og liften er allerede redt (jaja.. alle de traditioner.. hehe )

Værelset er færdigt, og alt tøj, bamser osv. er vasket og lagt på plads.

Vi glæder os helt enormt til hans ankomst

Billedet er taget her til morgen, inden jeg har spist - har taget 18 cm på om maven siden 11+0

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2010

Kruse90

nuurh hvor er det en fin lille mave
har savnet at se billeder smukke

Anmeld

8. september 2010

Trolde_mor

Kruse90 skriver:

nuurh hvor er det en fin lille mave
har savnet at se billeder smukke

Ja, den sidder bare så dejligt liiige på maven - føler mig slet ikke som en hval eller noget hehe

Men gud hvor man ikke føler man har en 3 kg. baby derinde hehe..

Han blev skønnet til at veje 2900 g. i sidste uge, da jeg var 36+1, så han er en stor finer baby

Ja, har vist ikke været så god til at smide op

Må jeg lige blive bedre til, her til sidst

Anmeld

8. september 2010

Kruse90

ja mon ikke

den sidder super flot.

Ja det syntes jeg du skal blive bedre til smukke

Anmeld

8. september 2010

VIPpigen

Ej, jeg syntes fanme jeg er giga i forhold til dig, det er sq snyd...

Men hold op hvor er du bare flot, den klær dig bare så godt den fine mave... Bare tænk når han er ude er den væk... Underlig tanke Men bliver skønt at se ham når han kommer ud...

Anmeld

8. september 2010

Trolde_mor

Kruse90 skriver:

ja mon ikke

den sidder super flot.

Ja det syntes jeg du skal blive bedre til smukke

Tak - du er så skøn smukke

Gør jeg hermed - fast hver onsdag ligger der hermed et mave billed (så længe han er i maven )

Anmeld

8. september 2010

Kruse90

Trolde_mor skriver:

Tak - du er så skøn smukke

Gør jeg hermed - fast hver onsdag ligger der hermed et mave billed (så længe han er i maven )

lyder som en god deal

Anmeld

8. september 2010

Trolde_mor

VIPpigen skriver:

Ej, jeg syntes fanme jeg er giga i forhold til dig, det er sq snyd...

Men hold op hvor er du bare flot, den klær dig bare så godt den fine mave... Bare tænk når han er ude er den væk... Underlig tanke Men bliver skønt at se ham når han kommer ud...

Hehe.. er også super glad for at den ikke er større, selvom dens størrelse gøre det lidt uvirkeligt at Kian ligger derinde og er en "god størrelse"..

Hvornår skal vi se din fine mave igen?

Ihh tak hehe Uhh kommer sådan til at savne den, og ihh hvor bliver det svært ikke lige at have ham "på sig" 24/7..

Men jo, det bliver da også bare helt fantastisk og total vidunderligt at få ham ud i armene, og kunne se ham i øjnene, kramme ham og lærer ham at kende (på en anden måde end den jeg har lært ved at have ham i maven) og hvor bliver det spændende at se om hans søvnmønster passer hehe

Anmeld

8. september 2010

VIPpigen

Trolde_mor skriver:

Hehe.. er også super glad for at den ikke er større, selvom dens størrelse gøre det lidt uvirkeligt at Kian ligger derinde og er en "god størrelse"..

Hvornår skal vi se din fine mave igen?

Ihh tak hehe Uhh kommer sådan til at savne den, og ihh hvor bliver det svært ikke lige at have ham "på sig" 24/7..

Men jo, det bliver da også bare helt fantastisk og total vidunderligt at få ham ud i armene, og kunne se ham i øjnene, kramme ham og lærer ham at kende (på en anden måde end den jeg har lært ved at have ham i maven) og hvor bliver det spændende at se om hans søvnmønster passer hehe

Skulle have taget billed i går, men får lige taget et i morgen, maven er ved at fylde godt når vi kommer op af dagen. Det er helt forfærdeligt så oppustet jeg bliver i løbet af dagen.

Forstår godt du glæder dig, det bliver også bare så spændende, og nyt.

Pyy, søvnmønster håber godt nok lillepigen får lavet sit om de næste par uger, hun er HYPER aktiv kl 4 om morgenen, og ja, faktisk også det meste af dagen, forstår det slet ikke.

Men håber han snart kommer ud til jer, og i får en fantastisk hjemmefødsel

Anmeld

8. september 2010

Trolde_mor

Kruse90 skriver:

lyder som en god deal

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.