unge mødre uden børn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. september 2010

SussieThyssen

Kære ven!

Først vil jeg sende dig mine kærligste hilsener, og ønske alt det bedste for dit kommende barn og dig selv. Jeg vil også sige tak fordi du vil dele det med os.

Det er et meget smukt billede af din lille dreng. der ligger og putter i sit fine tøj, ganske som han blot ligger og sover.

Også jeg har mistet, hele 3 endda og senere hen adskillige spontane aborter, men man lever med det og på en måde vokser man af det. Livet bliver langt mere dyrebart, og de børn man eventuelt er heldig at få bliver gaver fra himlen.

Du får mange kram

Sussie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2010

minviktor

SussieThyssen skriver:

Kære ven!

Først vil jeg sende dig mine kærligste hilsener, og ønske alt det bedste for dit kommende barn og dig selv. Jeg vil også sige tak fordi du vil dele det med os.

Det er et meget smukt billede af din lille dreng. der ligger og putter i sit fine tøj, ganske som han blot ligger og sover.

Også jeg har mistet, hele 3 endda og senere hen adskillige spontane aborter, men man lever med det og på en måde vokser man af det. Livet bliver langt mere dyrebart, og de børn man eventuelt er heldig at få bliver gaver fra himlen.

Du får mange kram

Sussie

takker for din hilsen. jeg ved han er min dreng og han har det godt i himlen men det er svært at leve med tabet. men det har gjort mig stærk og meget mere moden end ejg ellers ville ha været

Anmeld

8. september 2010

Maalene

minviktor skriver:

ja vi skal til undersøgelse hver uge for at sikre alt er godt

Man kan ikke blive tjekket for mange gange...!

Men alt ser ud til at være som det skal indtil nu?

Anmeld

8. september 2010

minviktor

Maalene skriver:

Man kan ikke blive tjekket for mange gange...!

Men alt ser ud til at være som det skal indtil nu?

de har fundet en fejl på den ene nyre, så jeg krydser finger for det kun er den ene så kan det godt overleve

Anmeld

8. september 2010

Maalene

minviktor skriver:

de har fundet en fejl på den ene nyre, så jeg krydser finger for det kun er den ene så kan det godt overleve

Åhh... Hvor trist... Håber godt nok den anden er tip top - så I kan få et laaaaangt liv sammen

Anmeld

8. september 2010

minviktor

Maalene skriver:

Åhh... Hvor trist... Håber godt nok den anden er tip top - så I kan få et laaaaangt liv sammen

HÅBER EJG OGSÅ MEN jeg er stadig meget nervøs over det

Anmeld

8. september 2010

minviktor

14.09.2010 22:00 - 23:00 på Kanal 4

Hvert år bliver 3500 danske teenagere gravide. Men det er de færreste, der ender som lykkelige mødre med barnevogn og bleskift. 23-årige Katherina gav sin nyfødte søn væk, da hun ingen følelser havde for sit barn. Sabine blev gravid som 15-årig, men noget gik galt under graviditeten.Pernille blev gravid som 20-årig efter en voldtægt, men kunne hun holde tanken ud om at beholde et barn, der var blevet undfanget under tvang.

Genre: Talkshow med Pernille Aalund
Fra: Danmark
Type: entertainment

Anmeld

8. september 2010

Maalene

minviktor skriver:

HÅBER EJG OGSÅ MEN jeg er stadig meget nervøs over det

Kan jeg godt forstå... Men så uheldig har du ikke lov til at være to gange - det er jeg sikker på

Anmeld

15. september 2010

minviktor

fik nogen af jer set q tv igår?

Anmeld

15. september 2010

Tulle22

Hej

Jeg vil sige du klare det fanme flot. Der er ikke nogen der fortjener at gå igennem det du har.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.