unge mødre uden børn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.859 visninger
32 svar
0 synes godt om
8. september 2010

minviktor

hej mit navn er sabine pedersen jeg er nitten år gammel

jeg mistede min søn da jeg var 15 år af en sjælen sygdom. det var et hårdt tab men jeg er kommet delvis videre. min historie har været mange steder, i tv avsen, i ekstrabladet, og her den 14. september medvirker jeg i Q-tv hvor emnet er unge mødre uden børn. hvis der er nogen der vil se det vil det glæde mig meget og jeg er her for dem der har brug for det.

jeg er god til, at lytte og fortælle.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2010

Maalene

minviktor skriver:

hej mit navn er sabine pedersen jeg er nitten år gammel

jeg mistede min søn da jeg var 15 år af en sjælen sygdom. det var et hårdt tab men jeg er kommet delvis videre. min historie har været mange steder, i tv avsen, i ekstrabladet, og her den 14. september medvirker jeg i Q-tv hvor emnet er unge mødre uden børn. hvis der er nogen der vil se det vil det glæde mig meget og jeg er her for dem der har brug for det.

jeg er god til, at lytte og fortælle.

Heej Sabine...

Er virkelig ked af at høre din historie - må virkelig have været hårdt for dig... Vil sten sikkert de programmet i næste uge...

Må man spørge hvor lang tid I havde sammen?

Og så skal du selvfølgelig lige have et stooooort knus

Anmeld

8. september 2010

minviktor

Maalene skriver:

Heej Sabine...

Er virkelig ked af at høre din historie - må virkelig have været hårdt for dig... Vil sten sikkert de programmet i næste uge...

Må man spørge hvor lang tid I havde sammen?

Og så skal du selvfølgelig lige have et stooooort knus

jeg nåede aldrig at se ham i live, men hver gang jeg så ham på skærmen under scaningerne følte ejg kærlighed til ham. jeg havde ham i 7 timer efter fødslen for jeg ville ikke af med ham og jeg ventede forgæves på hans far der aldrig dukkede op

Anmeld

8. september 2010

Maalene

minviktor skriver:

jeg nåede aldrig at se ham i live, men hver gang jeg så ham på skærmen under scaningerne følte ejg kærlighed til ham. jeg havde ham i 7 timer efter fødslen for jeg ville ikke af med ham og jeg ventede forgæves på hans far der aldrig dukkede op

Puhh... Hvor må det have været hårdt...

Vidste du godt at han var syg inden fødslen gik igang?

Anmeld

8. september 2010

minviktor

Maalene skriver:

Puhh... Hvor må det have været hårdt...

Vidste du godt at han var syg inden fødslen gik igang?

jeg fandt ud af ejg var gravid i 4 måned, jeg nægtede at ville have nået med barnet at gøre da jeg kun var 15 år og ikke anede hvad det ansvar betød. i sjette måned indser ejg hvor meget barnet betyder for mig og en uge efter min accept får ejg beskeden at min søn er meget syg og chancen for overlevelse er meget lille.

chacerne for han ville overleve var under 4 %. de sagde hvis han kom ud i live ville han ligge i ledninger og slanger i 9 måneder, indtil de ville kunne oprerer hans nyrre og give ham nogen nye og chancen for den overlevese igennem opretionen ville være 10% og så skulle han have nye nyrre hver andet år og chancerne for overlserne ville være mindre og mindre for hver gang.

så min beslutning blev at jeg ville lade skæbnen bestemme for jeg ville ikke tilbyde min lille dreng sådan et liv.

Anmeld

8. september 2010

Maalene

minviktor skriver:

jeg fandt ud af ejg var gravid i 4 måned, jeg nægtede at ville have nået med barnet at gøre da jeg kun var 15 år og ikke anede hvad det ansvar betød. i sjette måned indser ejg hvor meget barnet betyder for mig og en uge efter min accept får ejg beskeden at min søn er meget syg og chancen for overlevelse er meget lille.

chacerne for han ville overleve var under 4 %. de sagde hvis han kom ud i live ville han ligge i ledninger og slanger i 9 måneder, indtil de ville kunne oprerer hans nyrre og give ham nogen nye og chancen for den overlevese igennem opretionen ville være 10% og så skulle han have nye nyrre hver andet år og chancerne for overlserne ville være mindre og mindre for hver gang.

så min beslutning blev at jeg ville lade skæbnen bestemme for jeg ville ikke tilbyde min lille dreng sådan et liv.

Hold da op

Nå da virkelig være det værst tænkelige...

Fik du og vide om der var en grund til, at han var så syg, eller var det bare det verdens mest uheldige situation?

Ej, hvor har jeg stor respekt og dyb medfølelse for dig...!

Anmeld

8. september 2010

Miia90

Puha en grim oplevelse i har været igennem, får helt kuldegysniner   Men det er da helt fantastisk i nu venter jer igen

krydser fingre for det hele går efter bogen

krammer til jer

Anmeld

8. september 2010

minviktor

Maalene skriver:

Hold da op

Nå da virkelig være det værst tænkelige...

Fik du og vide om der var en grund til, at han var så syg, eller var det bare det verdens mest uheldige situation?

Ej, hvor har jeg stor respekt og dyb medfølelse for dig...!

de aner ikke hvorfor den er kommet. den er kun registret 21 gange på verdens plan og aldrig før i europa...

men da han blev obduceret vidste det sig til at begge hans nyre var lidt større end en fuldvoksen mands

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

8. september 2010

minviktor

minviktor skriver:

de aner ikke hvorfor den er kommet. den er kun registret 21 gange på verdens plan og aldrig før i europa...

men da han blev obduceret vidste det sig til at begge hans nyre var lidt større end en fuldvoksen mands

uden på lignede han bare en helt almindelig dreng der sov trygt

Anmeld

8. september 2010

Maalene

minviktor skriver:

Puhh... Det lyder godt nok forfærdeligt...

Det lyder jo helt vildt for sådan en lille mand

Hvor var han bare sød

Kunne også se, at I venter jer - stort tillykke - er sikker på alt er som det skal være denne her gang

Er der så ekstra opsyn på dig pga. Viktor?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.