Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Lyder forfærdeligt.
Hvad hedder Programmet..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Han ligner en smuk lille dreng som sover. Jeg sender dig min kondolence og håber at du bliver mor til flere skønne unger som ikke skal herfra så tidligt.
Mvh
Rosa
forældre-til-Asta skriver: Lyder forfærdeligt. Hvad hedder Programmet..
q tv, det kommer på kanal 4, har lige set reklamer fra det hvor hun er med sammen med katherina fra de unge mødre.
NatasjaL skriver: q tv, det kommer på kanal 4, har lige set reklamer fra det hvor hun er med sammen med katherina fra de unge mødre.
Ja er klar over det er qtv
Mener hvad programmet hedder den dag
forældre-til-Asta skriver: Ja er klar over det er qtv Mener hvad programmet hedder den dag
det overskriften hedder?
unge mødre uden børn?
det hedder Q-tv det kommer 14, september kl. 22 på kanal 4
minviktor skriver: det hedder Q-tv det kommer 14, september kl. 22 på kanal 4
unge mødre uden børn
minviktor skriver: unge mødre uden børn
super ..tak skal du have.. det vil jeg helt sikkert se
forældre-til-Asta skriver: super ..tak skal du have.. det vil jeg helt sikkert se
det er jeg glad for
Maalene skriver: Puhh... Det lyder godt nok forfærdeligt... Det lyder jo helt vildt for sådan en lille mand Hvor var han bare sød Kunne også se, at I venter jer - stort tillykke - er sikker på alt er som det skal være denne her gang Er der så ekstra opsyn på dig pga. Viktor?
Puhh... Det lyder godt nok forfærdeligt... Det lyder jo helt vildt for sådan en lille mand Hvor var han bare sød Kunne også se, at I venter jer - stort tillykke - er sikker på alt er som det skal være denne her gang Er der så ekstra opsyn på dig pga. Viktor?
ja vi skal til undersøgelse hver uge for at sikre alt er godt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128