Tina har født

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. september 2010

Bayze

Tina2 skriver:

Ha ha NUL postbude her, vi har nok Jyllands grimmeste postbud, så jeg har holdt mig til Thomas, he he..... Så er jeg sikker på der kommer lækre unger ud

Ja det har været svært denne gang, og har taget mig LANG tid at tygge færdig på det navn... Thomas og Filuca havde valgt det som favorit for længe siden, og nu er jeg rigtig glad for vi har valgt det

DÉT kan jeg godt forstå, det er SÅ fint

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2010

DK

Neeej var det allerede nu??!!! Tillykke søde Tina!! Ihhh altså så dejligt!! Hvor er hun bare smuk, sikke en samling du holder dig nu!!!  Tillykke tillykke!!

Anmeld

10. september 2010

Assi

Stort tillykke! Elsker billederne - hvor lyder det bare som en skøn skøn fødsel, og hvor ser du fantastisk ud

Anmeld

10. september 2010

Tina2

DK skriver:

Neeej var det allerede nu??!!! Tillykke søde Tina!! Ihhh altså så dejligt!! Hvor er hun bare smuk, sikke en samling du holder dig nu!!!  Tillykke tillykke!!

Taaak søde, njah, det var jo ikke helt "nu", for jeg fødte 12 dage før termin, havde under ingen omstændigheder troet jeg ville føde før 39+ :-) Men det passede mig fint hun kom nu:-)

Anmeld

10. september 2010

Tina2

Assi skriver:

Stort tillykke! Elsker billederne - hvor lyder det bare som en skøn skøn fødsel, og hvor ser du fantastisk ud

Taaaak, hvor er du sød

Anmeld

10. september 2010

Sakris

Tusind gange tillykke Tina. Hold op nogle kønne børn du har! De to store ser dejligt stolte ud

Anmeld

10. september 2010

Bare mig..

Har faktisk tænkt på hende tidligere idag, underligt nok. Hvor jeg tænkte, at jeg glædede mig meget til der var en der skrev hun havde født!

STORT tillykke søde... Jeg glæder mig til en FB og billeder af prinsessen!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.