Tina har født

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. september 2010

Tina2

Zafir skriver:

JEG ER  også mega nysgerrig på en fb om det Jeg hørte en lille frø synge om det igår, da jeg jo ikke har fjæsbog.

Men hun snuppede så den anden dato, der kunne være cool at føde på i september haha...

Og i øvrigt, så er det mega sjovt at os tre fra marts 04 gruppen har født indenfor samme uge. Sofie fik jo pks i tirsdags og Tina så onsdag...

Vildt nok Selvom vi havde vidt forskellig termin ...  (og alle tre piger, som første gang også!? VIldt!!1)

Sofie og jeg fødte begge i tirsdags med ca 1 time imellem :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2010

Kamilla-m

Caroline86 skriver:

WOW.... så lige på facebook at Tina har født en dejlig prinsesse i dag! 12 dage før tid

4000 gram og 53 cm lang!

KÆMPE stort tillykke til hele familien! Jeg glæder mig heeeeeelt vildt til fb og billeder af vidunderet!

hvem er tina hvis man må spørge?

Anmeld

9. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Tina2 skriver:

Sofie og jeg fødte begge i tirsdags med ca 1 time imellem :-)

Ohhh Fik opfattelsen af at du havde født i Onsdags, da Avi sladrede igår

Men altså - også tillykke med den 7. så hehe

Anmeld

9. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
MortilMogL skriver:

hvem er tina hvis man må spørge?

Tina2

Anmeld

9. september 2010

Bayze

Tina2 skriver:

Tusind tak allesammen, hvor er I søde!  Åh, jeg er SÅ forelsket i min lille nye prinsesse, hun er intet mindre end fantastisk:-))))

Og jeps, det gik stærkt, men jeg nåede både vand- og hjemmefødsel, det var bare helt fantastisk!!!! Hvorfor fa'en fødte jeg dog ikke de andre to hjemme også!!!

Sætter lige et par pics på, og så skriver jeg FB og lægger under fødselsberetninger:-)

AHR hvor er hun SKØN, Tina

Kæmpe kæmpe tillykke!! Ja, jeg synes man mangler ord i situationen, for du kan tro jeg husker hvordan det var og jeg kan lige mærke det med dig, og der synes "kæmpe tillykke" bare så fattigt Så dejligt at fødslen gik godt, jeg glæder mig sådan til at høre mere om den

Hvor er hun en lille mørk én i forhold til de lyse lækkerbidskener du har i forvejen - uhh, de må være stolte og det må være så spændende for dem

mange kram og tanker,

Tina

Anmeld

9. september 2010

Tina2

Zafir skriver:

Ohhh Fik opfattelsen af at du havde født i Onsdags, da Avi sladrede igår

Men altså - også tillykke med den 7. så hehe

Ja hun lagde vist nogle billeder ind..... Men nej, begge var tirsdag:-)

Anmeld

9. september 2010

Tina2

Bayze skriver:

AHR hvor er hun SKØN, Tina

Kæmpe kæmpe tillykke!! Ja, jeg synes man mangler ord i situationen, for du kan tro jeg husker hvordan det var og jeg kan lige mærke det med dig, og der synes "kæmpe tillykke" bare så fattigt Så dejligt at fødslen gik godt, jeg glæder mig sådan til at høre mere om den

Hvor er hun en lille mørk én i forhold til de lyse lækkerbidskener du har i forvejen - uhh, de må være stolte og det må være så spændende for dem

mange kram og tanker,

Tina

Taaaark søde, ja hun har noget mørkere og noget mere hår end de andre, men mon ikke hun ender med næsten hvidt hår som de har.... Hun ligner Filuca da hun var spæd.....

Ups, fik da slet ikke skrevet hun skal hedde Tamica  Skal lige søge om det først, da det jo ikke er godkendt......

Anmeld

9. september 2010

Tina2

Så har jeg skrevet FB til dem der sku være interesseret....

Anmeld

9. september 2010

Bayze

Tina2 skriver:

Taaaark søde, ja hun har noget mørkere og noget mere hår end de andre, men mon ikke hun ender med næsten hvidt hår som de har.... Hun ligner Filuca da hun var spæd.....

Ups, fik da slet ikke skrevet hun skal hedde Tamica  Skal lige søge om det først, da det jo ikke er godkendt......

Åh altså de postbude!

Tamica!! Neeej, hvor er det fint! Det var jeg slet ikke klar over det var der I endte. SUPER dejligt navn

Anmeld

10. september 2010

Tina2

Bayze skriver:

Åh altså de postbude!

Tamica!! Neeej, hvor er det fint! Det var jeg slet ikke klar over det var der I endte. SUPER dejligt navn

Ha ha NUL postbude her, vi har nok Jyllands grimmeste postbud, så jeg har holdt mig til Thomas, he he..... Så er jeg sikker på der kommer lækre unger ud

Ja det har været svært denne gang, og har taget mig LANG tid at tygge færdig på det navn... Thomas og Filuca havde valgt det som favorit for længe siden, og nu er jeg rigtig glad for vi har valgt det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.