Tina har født

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. september 2010

Miamaja

Skoont og stort tillykke!!!!!. haaber det var en mindre haard fodsel

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2010

mor_sabina

Caroline86 skriver:

WOW.... så lige på facebook at Tina har født en dejlig prinsesse i dag! 12 dage før tid

4000 gram og 53 cm lang!

KÆMPE stort tillykke til hele familien! Jeg glæder mig heeeeeelt vildt til fb og billeder af vidunderet!

ihh jubii.. Stort tillykke herfra. Hvor jeg dog glæder mig til at se vidunderet, høre navnet og ikke mindst om fødslen i deres nye badebassin

Anmeld

7. september 2010

Ranarupta

Weee! Tillykke med guldklumpen! 

Anmeld

9. september 2010

Tina2

Tusind tak allesammen, hvor er I søde!  Åh, jeg er SÅ forelsket i min lille nye prinsesse, hun er intet mindre end fantastisk:-))))

Og jeps, det gik stærkt, men jeg nåede både vand- og hjemmefødsel, det var bare helt fantastisk!!!! Hvorfor fa'en fødte jeg dog ikke de andre to hjemme også!!!

Sætter lige et par pics på, og så skriver jeg FB og lægger under fødselsberetninger:-)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

9. september 2010

Tina2

Tina2 skriver:

Tusind tak allesammen, hvor er I søde!  Åh, jeg er SÅ forelsket i min lille nye prinsesse, hun er intet mindre end fantastisk:-))))

Og jeps, det gik stærkt, men jeg nåede både vand- og hjemmefødsel, det var bare helt fantastisk!!!! Hvorfor fa'en fødte jeg dog ikke de andre to hjemme også!!!

Sætter lige et par pics på, og så skriver jeg FB og lægger under fødselsberetninger:-)

og der kommer flere billeder under fødselsberetningen.....

Anmeld

9. september 2010

dorthemus

Hold op nogle smukke børn du har

Kæmpe tillykke med din lille pige

Anmeld

9. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Tina2 skriver:

hvor er hun smuk, søde! ligesom Jer andre

Anmeld

9. september 2010

lisbethita

Caroline86 skriver:

WOW.... så lige på facebook at Tina har født en dejlig prinsesse i dag! 12 dage før tid

4000 gram og 53 cm lang!

KÆMPE stort tillykke til hele familien! Jeg glæder mig heeeeeelt vildt til fb og billeder af vidunderet!

Ej hvor viiiildt 

Anmeld

9. september 2010

XXSS

Stort tillykke, hvor ser hun dejlig ud

Anmeld

9. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

JEG ER  også mega nysgerrig på en fb om det Jeg hørte en lille frø synge om det igår, da jeg jo ikke har fjæsbog.

Men hun snuppede så den anden dato, der kunne være cool at føde på i september haha...

Og i øvrigt, så er det mega sjovt at os tre fra marts 04 gruppen har født indenfor samme uge. Sofie fik jo pks i tirsdags og Tina så onsdag...

Vildt nok Selvom vi havde vidt forskellig termin ...  (og alle tre piger, som første gang også!? VIldt!!1)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.